Volná místa profese administrativní pracovníci - zpracování výběrových řízení pro Pardubický kraj vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek.
Místo výkonu práce: Rozhovice Hledáme do naší firmy spolehlivou, pracovitou a milou kolegyni na pozici administrativní pracovnice. Požadujeme ŘP skupiny B a aktivní AJ nebo NJ. Nabízíme slušné finanční ohodnocení a fajn kolektiv. První kontakt ...
Místo výkonu práce: Chrudim NÁPLŇ PRÁCE: zajišťování chodu kanceláře a dílčích administrativních úkonů, příprava techniků,, zpracování dokladů, písemná a telefonická komunikace se zákazníky, práce s interním softwarovým systém. POŽADAVKY: minimálně ...
NÁPLŇ: každodenní kontakt s obchodními zástupci, zákazníky, příprava a tvorba smluvních dokumentací, administrativní činnost spojená s chodem společnosti, poradenství a odborné konzultace v oblasti dotací NZU, NZU light, RES+3,..administrace ...
NÁPLŇ: administrativní činnost v kanceláři, písemné a ústní překlady zejména z ukrajinštiny, popř. angličtiny, spolupráce s dalšími odděleními firmy POŽADAVKY: praxe v aministrativě výhodou, pečlivost, spolehlivost, pohotovost NABÍZÍME: flexibilní ...
POŽADAVKY: pracovní doba od 7.30 do dle potřeb zaměstnavatele KONTAKT: telefonicky 8.00 - 16.00 hod
Místo výkonu práce: Hlinsko NÁPLŇ PRÁCE: evidence, příprava, třídění, klasifikace a ukládání informací; otevírání, rozdělování a odesílání pošty; kopírování a faxování dokumentů; příprava jednoduchých zpráv a korespondence, poskytování ...
NÁPLŇ PRÁCE: Všeobecné administrativní práce (vykonávání opakovaných administrativních prací podle určených postupů anebo instrukcí), spolupráce s účetním oddělením, příprava podkladů a zpracování dotačních projektů a další činnosti plynoucí z ...
Nabízíme: Chráněné pracovní místo pro OZP! Místo výkonu práce: Chrudim Náplň práce: Administrativní úkoly. Expedice zásilek, zpracování objednávek v jednoduchém systému, inventarizace skladu. Příjem, administrativa a třídění zboží. Komunikace se ...
Administrativní činnost - papírování, kopírování, kontaktování zákazníků, kontrola plateb. Pracovní doba 07:30 - 16:00, Po - Pá. První kontakt e-mailem (realylife35@gmail.com).
Administrativní činnost - papírování, kopírování, kontaktování zákazníků, kontrola plateb. Pracovní doba 07:30 - 16:00, Po - Pá. První kontakt e-mailem (realylife35@gmail.com).