Volná místa profese administrativní pracovníci - zpracování výběrových řízení pro Pardubický kraj vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek. - strana 3
Místo výkonu práce: Palackého náměstí 377, Skuteč 539 73 Znalost Vietnamštiny výhodou. První kontakt učiňte, prosím, na výše uvedeném telefonním čísle, na e-mailové adrese nebo přímo na provozovně. Předem si ale domluvte termín návštěvy, aby byl ...
MÍSTO VHODNÉ PRO OZP s inval. 2. a 3. stupně Místo výkonu práce: Chrudim Jedná se o chráněné pracovní místo jen OZP. Administrativní práce - Doprava a Logistika - vytváření objednávek na dopravu, komunikace s dopravci, zadávání dopravy do systému, ...
NÁPLŇ: kancelářská administrativní práce, všeobecný administrativní pracovník na zkrácený úvazek 3 hod/den POŽADAVKY: komunikativnost, samostatnost, flexibilita, min. věk 18 let Pracovní poměr na dobu určitou. KONTAKT: telefonicky, e-mailem PO, ...
Práce je vyhrazena pouze pro OZP NÁPLŇ: Kancelářská administrativní práce, všeobecný administrativní pracovník na zkrácený úvazek. Zkrácený úvazek 3hod/den. POŽADAVKY: Komunikativnost,samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost. Věk min.18 let Práce v ...
NÁPLŇ: Plánování a kontrola výroby, vytváření průvodek, dodacích listů, inventarizace,vedení stavu skladových zásob výrobků, zpracování statistik a pracovních výkonů, komunikace se zákazníky po telefonu. Firma je chráněná dílna, místo je určeno pro ...
POŽADUJEME: znalost (praxe) ISO 9001 + VDA2 + ISO 14001, časová flexibilita NÁPLŇ PRÁCE: plnění požadavků ISO 9001 + ISO 14001, řízení reklamací, komunikace se zákazníky NABÍZÍME: - po zaškolení profesní a finanční růst - po zkušební době možnost ...
Nástup možný ihned Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení. Náplň práce: - zpracování došlých objednávek - zasílání a evidence cenových nabídek - evidence skladu hotových výrobků - příjem a výdej hotových výrobků - expedice výrobků k ...
Náplň práce : řízení obchodní politiky společnosti a obchodního týmu, komunikace s dodavateli a zákazníky, vyjednávání obchodních podmínek, tvorba kalkulací, rozvíjení sortimentu, analýzy potřeb a změn trhu, spolupráce na marketingových aktivitách. ...
NÁSTUP MOŽNÝ IHNED NEBO DLE DOHODY Nastartujte kariéru u nás! 6 hodinová pracovní doba! NÁPLŇ PRÁCE: - obchodní a administrativní činnost, servis klientům - finanční plánování, poradenské služby - zprostředkování spořících, investičních, ...
Nástup možný ihned Náplní práce je administrativní činnost spojená s příjmem objednávek, nákupem materiálu a organizací kooperací. Plat dle dosažené praxe, zkušeností a vzdělání. Kontakt: telefonicky nebo e-mailem