Volná místa profese administrativní referent/referentka pro Olomoucký kraj vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek.
Životopisy zasílejte na email david.kadlcik@crew-mont.eu, kontaktní osoba Kadlčík David, tel.: 774 182 521 (voalt 9:00-16:00), e-mail: david.kadlcik@crew-mont.eu Náplň práce: objednávky materiálu pro realizaci zakázek v oblasti stavebnictví, ...
Životopisy zasílejte na email: novotny@gordex.cz, kontaktní osoba Novotný David, tel. 606 661 363 (volat 8:00-15:00) Náplň práce: jedná se o administrativní činnost s částečným přesahem do účetní problematiky, pracovník vyřizuje evidenci přijatých ...
Nástup možný i dohodou; možnost výkonu práce i na zkrácený úvazek. Náplň práce: Podpora pro manažera pobočky (administrativa, pošta, reporty, prezentace); Jednoduchý servis příchozích klientů na pobočku Požadujeme: cit pro pečlivost a přesnost; ...
Nástup možný i dohodou. Náplň práce: Administrativní podpora pro obchod s polskými partnery - komunikace (písemně i telefonicky), zpracování objednávek, ceníků a dalších požadavků od zákazníků. Překlady manuálů, datalistů k produktům a dalších ...
VYHRAZENO PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍ POSTIŽENÍM. Kontaktní osoba Míková Darina Bc., tel. 725 828 376, e-mail: darina.mikova@zmgroup.cz Hledáme zaměstnance pro pobočku Pošta Partner Pracovní doba: 15 až 25 hodin týdně dle domluvy Náplň práce: jedná se o ...
VYHRAZENO PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍ POSTIŽENÍM. Kontaktní osoba Míková Darina Bc., tel. 725 828 376, e-mail: darina.mikova@zmgroup.cz Hledáme zaměstnance pro pobočku Pošta Partner Pracovní doba: 15 až 25 hodin týdně dle domluvy Náplň práce: jedná se o ...
VYHRAZENO PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM. Životopisy zasílejte na email: alice.sobolova2@generaliceska.cz, vybraní uchazeči budou pozváni na pohor Pracocní doba: Po-Pá ranní 8:00-12:30, odpolední 13:00-17:30 Náplň práce: administrativní činnost ...
Nástup po dohodě. V případě Vašeho zájmu nám zašlete životopis na e-mail: nova@ftl.cz Kontaktní osoba Nová Petra Mgr., tel. 606738652 Náplň práce: zodpovědnost za různorodé administrativní činnosti spojené s chodem divize, zpracování zakázek a ...
Zapisování, příjem, výdej a třídění omezeného počtu sourodých položek, vedení jednoduchých evidencí, výkazů a seznamů. Poskytování růzorodých informací, informačních a jiných písemností a materiálů podle obecně daných postupů. Ústní nebo písemný ...
VYHRAZENO PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM. Osobní kontakt po tel. domluvě Bartošková Dana, tel. 725 465 621 (7:00-12:00), e-mail: bartoskova@mpv97.cz Pracovní doba: Po-Pá 7:00-10:30 (možnost úpravy) Požadujeme: podmínkou čistý trestní ...