Pro zaměstnavatele Vložit inzerát

administrativní referent/referentka pro Olomoucký kraj volná místa - strana 2

Volná místa profese administrativní referent/referentka pro Olomoucký kraj vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek. - strana 2

zobrazujeme 11 - 20 nabídek práce 
celkem nalezeno 20 volných míst
Nebyl nalezen žádný výsledek pro administrativní referent/referentka Olomoucký kraj, proto Vám zobrazujeme další volná místa, která by Vás mohla zajímat.

Administrativní pracovník registrace

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Pracovní doba 6:00 - 20:30 hod. Požadujeme: - Velmi dobrou znalost RJ, znalost AJ výhodou - Velmi dobrou znalost práce s PC + MS Office, znalost IS Helios výhodou - Příjemné vystupování, komunikativnost, pečlivost a zodpovědný přístup - Trestní ...

Zaměstnavatel:
EGT Express CZ s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník/pracovnice a účetní

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Nástup možný i po dohodě. Možnost výkonu práce i na zkrácený úvazek. Požadujeme: ŘP sk. B; praxe minimálně 2 roky, nutná základní znalost účetnictví; spolehlivost, zodpovědnost. Zájemci se mohou hlásit v pracovní dny od 8,00 do 15,00 hod. u pana ...

Zaměstnavatel:
FARMA ONDROUŠEK s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník/pracovnice

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Náplň práce: vyřizování pošty, komunikace s úřady Požadavky: komunikatvní znalost angličtiny nebo němčiny nebo ruštiny Zájemci se mohou hlásit u kontaktní osoby - pana Vasyla Fejera: - zasláním životopisu (CV) na e-mail: timpakid@seznam.cz; - ...

Zaměstnavatel:
TIMPAKI družstvo
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník

Plný úvazek | Inzerováno déle jak týden

Nástup možný IHNED. Požadavky: -zkušenost s kancelářskou prací - výhodou -nutná dobrá znalost českého jazyka a gramatiky -nutná alespoň základní znalost ukrajinského jazyka Zájemci se mohou hlásit: - zasláním životopisu (CV) na e-mail: ...

Zaměstnavatel:
Ventures Systems s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník/pracovnice

Plný úvazek | Inzerováno déle jak týden

Náplň práce: vedení jednoduchých evidencí, výkazů a seznamů., vkládání účetních dokladů do počítače Zaměstnavatel požaduje: bezchybnost a rychlost při opakovaných úkonech na PC; samostatnost, zodpovědnosti, spolehlivost, schopnost rychle se ...

Zaměstnavatel:
FLORPLANT s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník/pracovnice - pošta Partner (OZP, OZZ)

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Pracovní místo vyhrazené zaměstnavatelem pro osoby se zdravotním postižením dle § 80, zákona č. 435/2004 Sb.; možnost navýšení pracovního úvazku až na 25hod./týdně. Náplň práce: administrativní práce na pobočce Pošty Partner - jednoduché poštovní ...

Zaměstnavatel:
Z + M Logistics, spol. s r.o.
Přidat k oblíbeným

ASISTENT/ASISTENTKA

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

VYHRAZENO PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM. NÁSTUP MOŽNÝ IHNED. Životopisy zasílejte na email: prace@ochodekestates.cz, vybraní uchazeči budou pozváni na pohovor Požadujeme: znalostt práce na PC (MS Office), schopnost komunikovat s klienty, ...

Zaměstnavatel:
Ochodek Estates s.r.o.
Přidat k oblíbeným

ASISTENT/ASISTENTKA jednatele

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Životopisy zasílat na email: dvorsky@odtm.cz, kontakt Dvorský Oldřich, tel.: 775 347 634 Pracovní doba: Po-Pá 7:00-15:30 Náplň práce: administrativní práce spojená s chodem společnosti, korespondence, asistence jednateli Požadujeme: ŘP - B, jeden ...

Zaměstnavatel:
ODT Management s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Pracovník/pracovnice e-shopu

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Náplň práce: Příjem a vyřizování objednávek z e-shopu; Komunikace se zákazníky; Práce s PC a administrativní činnost (fakturace, evidence zakázek aj.); Balení zboží a jeho příprava k expedici. Příjem a výdej zboží. Požadujeme: Trestní rejstřík bez ...

Zaměstnavatel:
ARMY SURPLUS TINERO s.r.o.
Přidat k oblíbeným

PRACOVNÍK/PRACOVNICE administrativy v expedici

Plný úvazek | Inzerováno déle jak týden

VYHRAZENO PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM. Životopis zasílejte na email: martin.schmidt@repoint.cz Pracovní doba: Po-Pá ranní směna, úvazek dle domluvy 20-35 hod. týdně Náplň práce: příjem a výdej zásilek včetně kontroly dokumentů, zadávání ...

Zaměstnavatel:
REpoint mark s.r.o.
Přidat k oblíbeným