Volná místa profese administrativní referent/referentka pro Olomoucký kraj vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek. - strana 2
Pracovní doba 6:00 - 20:30 hod. Požadujeme: - Velmi dobrou znalost RJ, znalost AJ výhodou - Velmi dobrou znalost práce s PC + MS Office, znalost IS Helios výhodou - Příjemné vystupování, komunikativnost, pečlivost a zodpovědný přístup - Trestní ...
Nástup možný i po dohodě. Možnost výkonu práce i na zkrácený úvazek. Požadujeme: ŘP sk. B; praxe minimálně 2 roky, nutná základní znalost účetnictví; spolehlivost, zodpovědnost. Zájemci se mohou hlásit v pracovní dny od 8,00 do 15,00 hod. u pana ...
Náplň práce: vyřizování pošty, komunikace s úřady Požadavky: komunikatvní znalost angličtiny nebo němčiny nebo ruštiny Zájemci se mohou hlásit u kontaktní osoby - pana Vasyla Fejera: - zasláním životopisu (CV) na e-mail: timpakid@seznam.cz; - ...
Nástup možný IHNED. Požadavky: -zkušenost s kancelářskou prací - výhodou -nutná dobrá znalost českého jazyka a gramatiky -nutná alespoň základní znalost ukrajinského jazyka Zájemci se mohou hlásit: - zasláním životopisu (CV) na e-mail: ...
Náplň práce: vedení jednoduchých evidencí, výkazů a seznamů., vkládání účetních dokladů do počítače Zaměstnavatel požaduje: bezchybnost a rychlost při opakovaných úkonech na PC; samostatnost, zodpovědnosti, spolehlivost, schopnost rychle se ...
Pracovní místo vyhrazené zaměstnavatelem pro osoby se zdravotním postižením dle § 80, zákona č. 435/2004 Sb.; možnost navýšení pracovního úvazku až na 25hod./týdně. Náplň práce: administrativní práce na pobočce Pošty Partner - jednoduché poštovní ...
VYHRAZENO PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM. NÁSTUP MOŽNÝ IHNED. Životopisy zasílejte na email: prace@ochodekestates.cz, vybraní uchazeči budou pozváni na pohovor Požadujeme: znalostt práce na PC (MS Office), schopnost komunikovat s klienty, ...
Životopisy zasílat na email: dvorsky@odtm.cz, kontakt Dvorský Oldřich, tel.: 775 347 634 Pracovní doba: Po-Pá 7:00-15:30 Náplň práce: administrativní práce spojená s chodem společnosti, korespondence, asistence jednateli Požadujeme: ŘP - B, jeden ...
Náplň práce: Příjem a vyřizování objednávek z e-shopu; Komunikace se zákazníky; Práce s PC a administrativní činnost (fakturace, evidence zakázek aj.); Balení zboží a jeho příprava k expedici. Příjem a výdej zboží. Požadujeme: Trestní rejstřík bez ...
VYHRAZENO PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM. Životopis zasílejte na email: martin.schmidt@repoint.cz Pracovní doba: Po-Pá ranní směna, úvazek dle domluvy 20-35 hod. týdně Náplň práce: příjem a výdej zásilek včetně kontroly dokumentů, zadávání ...