Volná místa profese administrativní pracovníci - zpracování výběrových řízení pro Středočeský kraj vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek.
Náplň práce: Pracovník bude zajišťovat komunikaci také (cizojazyční), poradenský servis, vedení jednoduchých evidencí. Vedení evidence písemnost (odeslaná a došlá pošta aj.) v určeném úseku nebo v celé organizaci. Vyřizování administrativy ...
Pozice: Všeobecní administrativní pracovníci OC Náplň práce: Vedení administrativní agendy společnosti, organizační podpora vedení společnosti. Spolupráce na propagaci a reprezentaci společnosti. Vedení spisovny, vedení evidence kancelářských ...
Náplň práce: - pomoc s evidencí dat přípravy výroby a výrobního procesu - zpracování dat do systému z výroby a obchodního oddělení - administrativní výpomoc s kontrolou kvality - vyřizování objednávek a zajišťování obchodních jednání - pomoc s ...
Pracovní poměr na dobu určitou. Pracovní doba od 7:30 do 15:30 hod. Náplň práce: zpracovávání zakázek, zadávání technikům a následné zpracování hotových zakázek. Způsob 1. kontaktu se zaměstnavatelem: tel. 703675333 (Po-Pá, 9:00-15:00 hod.)
-první kontakt se zaměstnavatelem:Mgr.Marek Rojka,marek.rojka@ibs-sro.com -jedná se o pozici Finance Manager, pracovník je zodpovědný za zlepšení ziskovosti společnosti tím, že se zaměří na úpravu chování managementu s cílem snížit náklady, zvýšit ...
Všeobecní administrativní pracovník- místo výkonu Korycany 49, 277 45 Neratovice. Náplň práce: Pracovník bude zajišťovat komunikaci s klienty, poradenský servis, vedení jednoduchých evidencí. Nutna dobrá znalost ruského jazyka a další světové jazyky ...
administrativní práce První kontakt: telefonicky, e-mailem
Pozice: Všeobecní administrativní pracovníci OC Kontakt: Panchyshyn Dmytro, tel.: 777 553 502 První kontakt telefonicky. Nástup od 24.4.2024. Mzda: 24 000,- Kč Místo výkonu práce: NeoPanKlinik s.r.o., provozovna Čehovská, Čechovská č.p. 57, Příbram ...
Firma Rostislav Rubeš je autobusová zájezdová společnost. Nabízíme Vám zajímavou pracovní pozici, kde bude Vaší náplní: komunikace s našimi klienty prostřednictvím mailu a telefonu, komunikace s řidiči, zadávání nových objednávek do systému, práce ...
Požadujeme znalost češtiny a kazaštiny na úrovni rodilého mluvčího. Znalost ruštiny a turečtiny výhodou. Nabízíme: stravenky, sick days. Způsob 1. kontaktu se zaměstnavatelem: e-mailem gabriela@aromedica.cz