Pro zaměstnavatele Vložit inzerát

administrativní pracovníci - zpracování výběrových řízení pro Rakovník volná místa

Volná místa profese administrativní pracovníci - zpracování výběrových řízení pro Rakovník vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek.

zobrazujeme 1 - 10 nabídek práce 
celkem nalezeno 309 volných míst
Nebyl nalezen žádný výsledek pro administrativní pracovníci - zpracování výběrových řízení Rakovník, proto Vám zobrazujeme další volná místa, která by Vás mohla zajímat.

Administrativní pracovník/pracovnice

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Pracovní poměr na dobu určitou. Pracovní doba od 7:30 do 15:30 hod. Náplň práce: zpracovávání zakázek, zadávání technikům a následné zpracování hotových zakázek. Způsob 1. kontaktu se zaměstnavatelem: tel. 703675333 (Po-Pá, 9:00-15:00 hod.)

Zaměstnavatel:
J-Net s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Ostatní řídící pracovníci v oblasti financí (kromě finančních a pojišťovacích sl

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Kontakt: e-mail: jitka.honzakova@ibs-sro.com Turecký, anglický jazyk slovem i písmem Profesionálové v oblasti managementu a dohledu s jedním nebo více zaměstnanci, kteří se zaměřují na taktické, operativní a některé strategické činnosti ve ...

Zaměstnavatel:
Medtronic Czechia s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Všeobecní administrativní pracovníci

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Vedení administrativní agendy společnosti, organizační podpora vedení společnosti. Zajištění chodu kanceláře, komunikace s klienty , dodavateli a zaměstnanci. Spolupráce na propagaci a reprezentaci společnosti. Vedení spisovny, vedení evidence ...

Zaměstnavatel:
GS ARCH group & company s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Všeobecní administrativní pracovníci

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Kontakt: Borysenko Khrystyna, tel.: 776 618 065, e-mail: workintensemanagement@gmail.com Náplň práce: - vyřizování administrativních věcí, znalost PC - komunikace s dodavateli, odběrateli a externími partnery - zpracování různých podkladů ...

Zaměstnavatel:
Workintense Management Service s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Všeobecní administrativní pracovníci

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Kontakt: Povalchuk Nataliia, tel.: +420 774 841 282 (úterý 8:00-8:30), e-mail: workhotel@seznam.cz Náplň práce: - vyřizování administrativních věcí - vedení evidence písemností určeném úseku nebo v celé organizaci - zpracování databázových souborů ...

Zaměstnavatel:
Work Hotel s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Všeobecní administrativní pracovníci

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Ochkan Volodymyr, tel.: +420 720 976 903, e-mail: admin@solidfinance.cz Po: 10:00-11:00 Náplň práce: - Pracovník bude zajištovat komunikaci s klienty, vytány Ukrajinčina. - poradenský servis - Vyřizování administrativy související se zahraničními ...

Zaměstnavatel:
SOLID FINANCE a.s.
Přidat k oblíbeným

Všeobecní administrativní pracovníci

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

KONTAKT : ZINAYIDA OCHKAN, tel.: +420 722 080 290 - volat úterý 8 - 8.30h, e-mail: admin@domefinance.cz Náplň práce: - Pracovník bude zajištovat komunikaci s klienty, vítány jazyky AJ a UKR. - Vedeni evidence písemností v úročeném úseku nebo v ...

Zaměstnavatel:
Dome Finance s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Všeobecní administrativní pracovníci

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Mykhailo Izai, tel.: +420 776 615 115, e-mail: personalni.jobscentr@proton.me úterý od 8:00-8:30 Náplň práce: - vyřizování administrativních věcí - vedení evidence písemností v určeném úseku nebo v celé organizaci - zpracování databázových souborů ...

Zaměstnavatel:
Jobscentr Administration Management s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Všeobecní administrativní pracovníci

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Kontakt e-mailem. Všeobecní administrativní pracovníci, pro zadávání dat a zpracování textů do programu POHODA. Zodpovědnost, časová flexibilita, pečlivost, učenlivost. Česky slovem a písmem. Aktivní ruština či ukrajinština výhodou

Zaměstnavatel:
Sadro Omit Stav s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovníci

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Kontakt: e-mail: generaldirection87@seznam.cz Vedení administrativní agendy společnosti, organizační podpora vedení společnosti. Zajištění chodu kanceláře, komunikace s klienty , dodavateli a zaměstnanci. Spolupráce na propagaci a reprezentaci ...

Zaměstnavatel:
General Direction s.r.o.
Přidat k oblíbeným