Pro zaměstnavatele Vložit inzerát

odborný referent - občanské průkazy volná místa - strana 5

Volná místa profese odborný referent - občanské průkazy vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek. - strana 5

zobrazujeme 41 - 50 nabídek práce 
celkem nalezeno 179 volných míst
Nebyl nalezen žádný výsledek pro odborný referent - občanské průkazy, proto Vám zobrazujeme další volná místa, která by Vás mohla zajímat.

Administrativní pracovník / pracovnice – ADMINISTRÁTOR PROJEKTŮ VYBAVENÍ OPTIK

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Administrativní pracovník / pracovnice – ADMINISTRÁTOR PROJEKTŮ VYBAVENÍ OPTIK Velkoobchodní společnost s?téměř dvacetiletou tradicí na optickém trhu v?ČR a SR hledá vhodného kandidáta pro administrativní zpracovávání zakázek vybavení očních ...

Zaměstnavatel:
ARDIX spol. s r.o.
Přidat k oblíbeným

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK / ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNICE VÝBĚROVÝCH ŘÍZENÍ

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Pracovní poměr na dobu určitou (pracovní smlouva bude prodloužena v případě vzájemné dohody a spokojenosti s pracovními výkony), jednosměnný provoz. Nástup možný ihned. Pozice je vhodná i pro absolventy/absolventky a osoby zdravotně znevýhodněné. ...

Zaměstnavatel:
ELEKTRO-COMP spol. s r.o.
Přidat k oblíbeným

Produktový a obchodní manažer

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Kontakt:Bulířová Markéta, e-mail: info@hdt.cz Náplň práce: - aktivní obchodní činnost - komplexní klientský servis, péče o zákazníky - oslovování nových zákazníků a vyhledávání nových prodejních kanálů - zodpovědnost za prodej svěřeného produktového ...

Zaměstnavatel:
HDT impex s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Specialista IT

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

PRACOVNÍ NÁPLŇ: - zajišťuje komplexní hardwarovou a softwarovou správu výpočetní techniky - zabezpečuje servis, drobnou údržbu a opravy výpočetní techniky - provádí základní správu serverů a jednotlivých počítačových stanic (účty, logy, konfigurace ...

Zaměstnavatel:
Rehabilitační ústav Brandýs nad Orlicí
Přidat k oblíbeným

ASISTENTI V REALITNÍ KACELÁŘI A STAVEBNÍ FIRMĚ

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Nástup dle dohody Do našeho týmu hledáme spolehlivou a komunikativní kolegyni na poloviční pracovní poměr, na pozici "Asistentka jednatele". Co NABÍZÍME? " pracovní poměr na poloviční úvazek v kanceláři v centru Zlína od 10:00 hod - 14:00 hod ...

Zaměstnavatel:
G2 Reality s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Servisní technici

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Pracoviště Benešov Náplň práce: organizování a harmonogramy záručních a pozáručních oprav, reporting - evidence a aktualizace zařízení, termínů servisních prohlídek, revizí, oprav, výběrová řízení na dodavatele prací a služeb (poptávky, nabídky, ...

Zaměstnavatel:
Niersberger Instalace, s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Back Office specialisté na Hradě Vildštejn

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Místo výkonu práce: Hrad Vildštejn, Pod Hradem 81, 351 34 Skalná. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Možno i na dohodu o provedení práce. Vhodné i pro absolventy. Pracovní doba: Po-Ne nebo dle domluvy. Náplň práce: zajišťování a udržování interních ...

Zaměstnavatel:
SRUBMONT Forest s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Všeobecní administrativní pracovníci

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Kravchenko Svitlana, tel.: 603 554 545 (Po-pá od 10.00 do 14.00 hod), e-mail: undervision@seznam.cz Kdo nahlásil: Kravchenko Svitlana, tel.: 603 554 545 (Po-pá od 10.00 do 14.00 hod), e-mail: undervision@seznam.cz Náplň práce: Komunikace a rozvoj ...

Zaměstnavatel:
UNDERVISION s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Fundraiser, PR pracovník/pracovnice

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Požadujeme: ekonomické myšlení, PC znalosti schopnost provádět finanční analýzu a plánovat fundraisingové aktivity schopnost organizování fundraisingových akcí a kampaní výborná znalost základních principů a metod fundraisingu, včetně grantů, ...

Zaměstnavatel:
KAPPA-HELP, z.s.
Přidat k oblíbeným

PRACOVNÍK/PRACOVNICE INTERNETOVÉHO OBCHODU

Plný úvazek | Inzerováno déle jak týden

z:17/4/2024 a:29/4/2024 Náplň práce: - zpracování objednávek - komunikace se zákazníky (telefonicky, e-mailem) - obsluha kasy, kontrola průvodních dokladů, zpracování podkladů pro účetnictví - expedování zásilek - tvorba textů prodávaného ...

Zaměstnavatel:
SIMON FM s.r.o.
Přidat k oblíbeným