Pro zaměstnavatele Vložit inzerát

odborný referent - občanské průkazy volná místa - strana 8

Volná místa profese odborný referent - občanské průkazy vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek. - strana 8

zobrazujeme 71 - 80 nabídek práce 
celkem nalezeno 179 volných míst
Nebyl nalezen žádný výsledek pro odborný referent - občanské průkazy, proto Vám zobrazujeme další volná místa, která by Vás mohla zajímat.

IT servisní technik/technička - síťový specialista

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Možnost práce "z domu". Náplň práce: IT outsourcing výpočetní techniky u smluvních zákazníků - údržba VT, řešení servisních požadavků Požadavky: znalost problematiky desktopových i serverových operačních systémů a aplikací, datových sítí, ...

Zaměstnavatel:
ComIT services s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník / pracovnice v chráněné dílně - OZP

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Vyhrazeno pro OZP. První kontakt e-mailem, telefonicky v době 9-14 hodin. Tel.: 775 776 627, 775 776 629 , e-mail: prace@miss-ostrava.cz Požadavky: znalost práce na PC, MS Office (excel, word, outlook), internet, příjemné vystupování, ...

Zaměstnavatel:
M.I.S.S. - CZ, s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Zástupce obchodního ředitele

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

kjindrichova@chemoprojekt.cz SŠ nebo VŠ vzdělání v oboru chemickém, ekonomickém nebo technickém výhodou Zkušenosti s obchodem v chemickém průmyslu Dobré komunikační schopnosti, pečlivost, schopnost pracovat v kolektivu, flexibilita Ochota učit se ...

Zaměstnavatel:
Chemoprojekt, a.s.
Přidat k oblíbeným

POMOCNÝ ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE - OBCHODNÍ ZÁSTUPCE (vyhrazeno pro

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

C04 z:4/8/2023 (vyhrazeno pro OZP) a:24/11/2023 Náplň práce: - jednání se zákazníkem, prezentace zboží zákazníkům, komunikace se zákazníky - vedení evidence obchodní dokumentace. - pomocné administrativní práce. Požadujeme: - základní znalost práce ...

Zaměstnavatel:
T-WOOD s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Všeobecní administrativní pracovníci

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

První kontakt telefonicky Po, Út od 8:00 - 10:00 hodin. Administrativní činnost - práce s menším kolektivem , zpracovaní dokumentů, operativní úkoly, podklady k fakturace, práce s PC email,internet,sociální sítě). Znalost češtiny a ukrajinštiny ...

Zaměstnavatel:
Altaelva s.r.o.
Přidat k oblíbeným

ASISTENT-KA KOORDINÁTORA SLUŽEB

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

KO: Horsák František, tel.: 731 625 640, 553 775 370 (volejte ve všední dny od 8.00 do 15.00 hod.), životopis zašlete na e-mail: hrabyne@charita.cz Požadované vlastnosti - zodpovědnost, důslednost, spolehlivost, flexibilita, přesnost, samostatnost. ...

Zaměstnavatel:
Charita Hrabyně
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

41100 Všeobecní administrativní pracovníci ZamK Kontakt osobně po předchozí domluvy na č. 773 575 730, e-mailem petra.polkorabova@startin.cz Požadavky: - trestní bezúhonnost - znalost jazyka ruského nebo ukrajinského (slovem i písmem) - práce na ...

Zaměstnavatel:
START WORK INTERNATIONAL SE
Přidat k oblíbeným

ASISTENT-KA KOORDINÁTORA SLUŽEB

Plný úvazek | Inzerováno déle jak týden

KO: Horsák František, tel.: 731 625 640, 553 775 370 (volejte ve všední dny od 8.00 do 15.00 hod.), životopis zašlete na e-mail: hrabyne@charita.cz Požadované vlastnosti - zodpovědnost, důslednost, spolehlivost, flexibilita, přesnost, samostatnost. ...

Zaměstnavatel:
Charita Hrabyně
Přidat k oblíbeným

Řídící pracovníci v oblasti obchodu

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

KONTAKT : Mgr. Olga Speller, e-mail: info@oilseed.cz Svůj strukturovaný životopis prosím, posílejte na email info@oilseed.cz Obchodní myšlení, spolehlivost, mlčenlivost, samostatnost a schopnost týmové spolupráce. Výborné komunikační a ...

Zaměstnavatel:
OILSEED s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Sekretáři (všeobecní)

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Vzhledem ke komunikaci se zahraničními klienty je zaměstnanec povinen mít plnou znalost azerbajdžánského jazyka, dobrou znalost turečtiny a ruštiny. Pro uchazeče je výhodou minimálně 2 roky praxe v oblasti finančního, daňového nebo daňového ...

Zaměstnavatel:
CASALLIO s.r.o.
Přidat k oblíbeným