Volná místa profese odborní administrativní pracovníci vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek. - strana 10
Kontakt: e-mail: generaldirection87@seznam.cz Vedení administrativní agendy společnosti, organizační podpora vedení společnosti. Zajištění chodu kanceláře, komunikace s klienty , dodavateli a zaměstnanci. Spolupráce na propagaci a reprezentaci ...
Vedení administrativní agendy společnosti, organizační podpora vedení společnosti. Zajištění chodu kanceláře, komunikace s klienty , dodavateli a zaměstnanci. Spolupráce na propagaci a reprezentaci společnosti. Vedení spisovny, vedení evidence ...
Vedení administrativní agendy společnosti, organizační podpora vedení společnosti. Zajištění chodu salonu, komunikace s klienty, dodavateli a zaměstnanci. Spolupráce na propagaci a reprezentaci společnosti. Zpracování dat, aktualizace interních ...
NÁPLŇ: administrativní činnost v kanceláři, písemné a ústní překlady zejména z ukrajinštiny, popř. angličtiny, spolupráce s dalšími odděleními firmy POŽADAVKY: praxe v aministrativě výhodou, pečlivost, spolehlivost, pohotovost NABÍZÍME: flexibilní ...
Vedení administrativní agendy společnosti, organizační podpora vedení společnosti. Zajištění chodu kanceláře, komunikace s klienty , dodavateli a zaměstnanci. Spolupráce na propagaci a reprezentaci společnosti. Spolupráce při vedení účetnictví ...
Kontakt: e-mail: varisov@euphoria.trade Všeobecní administrativní pracovníci
Pozice: Všeobecní administrativní pracovníci OC Kontakt: Panchyshyn Dmytro, tel.: 777 553 502 První kontakt telefonicky. Nástup od 24.4.2024. Mzda: 24 000,- Kč Místo výkonu práce: NeoPanKlinik s.r.o., provozovna Čehovská, Čechovská č.p. 57, Příbram ...
Náplň práce: administrativní činnosti podle stanovených postupů, evidence, příprava a ukládání informací, otevírání, rozdělování a odesílání pošty, příprava jednoduchých formulářů, předávání elektronických a telefonických dotazů kompetentním osobám, ...
Firma Rostislav Rubeš je autobusová zájezdová společnost. Nabízíme Vám zajímavou pracovní pozici, kde bude Vaší náplní: komunikace s našimi klienty prostřednictvím mailu a telefonu, komunikace s řidiči, zadávání nových objednávek do systému, práce ...
Místo výkonu práce: Májová 608/23, 350 02 Cheb. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástup možný ihned. Vhodné i pro absolventy. Pracovní doba: 8:00-12:15 h, 13:00-16:45 h. Náplň práce: zapisování faktur, objednávek. Požadujeme: úplné střední vzdělání ...