Volná místa profese odborní administrativní pracovníci vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek. - strana 5
Hledáme samostatnou a zodpovědnou asistentku, která bude zajištovat administrativní činnost a chod kanceláře. Požadujeme znalost MS Office, MS Outlook, schopnost učit se novým věcem, samostatnost plnit zadané úkoly, výkon administrativních služeb, ...
Angličtina slovem i písmem - úroveň rodilého mluvčího - výhodou Praxe jako administrativní pracovník - výhodou
Místo výkonu práce: Česká 39/1, 351 01 Františkovy Lázně. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné převedení na dobu neurčitou. Platové ohodnocení: od 25.500,- Kč (8. platová třída, konkrétní výše platu dle započitatelné praxe). Pracovní ...
Ochkan Volodymyr, tel.: +420 720 976 903, e-mail: admin@solidfinance.cz Po: 10:00-11:00 Náplň práce: - Pracovník bude zajištovat komunikaci s klienty, vytány Ukrajinčina. - poradenský servis - Vyřizování administrativy související se zahraničními ...
Náplň práce: Pracovník bude zajišťovat komunikaci také (cizojazyční), poradenský servis, vedení jednoduchých evidencí. Vedení evidence písemnost (odeslaná a došlá pošta aj.) v určeném úseku nebo v celé organizaci. Vyřizování administrativy ...
Kontakt: tel.: 722080140, úterý 8.00 - 8.30 Všeobecní administrativní pracovník- místo výkonu Praha. Náplň práce: Pracovník bude zajišťovat komunikaci s klienty, poradenský servis, vedení jednoduchých evidencí. Světové jazyky vítány. Vyžadujeme ...
Kontakt: Povalchuk Nataliia, tel.: +420 774 841 282 (úterý 8:00-8:30), e-mail: workhotel@seznam.cz Náplň práce: - vyřizování administrativních věcí - vedení evidence písemností určeném úseku nebo v celé organizaci - zpracování databázových souborů ...
Kontakt: PETKOVSKI SASHO, e-mail: liberi.business.transport.cz@outlook.com Upřesňující informace: Administrativní pracovník. Znalost anglického, německého, makedonského a srbského azyka z důvodu komunikace. Časová přizpůsobivost.
Kontakt: e-mail: ipotekacentrcz21@gmail.com Upřesňující informace: Vedení administrativní agendy společnosti, organizační podpora vedení společnosti. Vykonávání dílčích administrativních prací Zajištění chodu kanceláře, komunikace s klienty, ...
KONTAKT : ZINAYIDA OCHKAN, tel.: +420 722 080 290 - volat úterý 8 - 8.30h, e-mail: admin@domefinance.cz Náplň práce: - Pracovník bude zajištovat komunikaci s klienty, vítány jazyky AJ a UKR. - Vedeni evidence písemností v úročeném úseku nebo v ...