Pro zaměstnavatele Vložit inzerát

odborní administrativní pracovníci pro Pardubický kraj volná místa

Volná místa profese odborní administrativní pracovníci pro Pardubický kraj vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek.

zobrazujeme 1 - 10 nabídek práce 
celkem nalezeno 28 volných míst
Nebyl nalezen žádný výsledek pro odborní administrativní pracovníci Pardubický kraj, proto Vám zobrazujeme další volná místa, která by Vás mohla zajímat.

Všeobecní administrativní pracovníci

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

NÁPLŇ: administrativní činnost v kanceláři, písemné a ústní překlady zejména z ukrajinštiny, popř. angličtiny, spolupráce s dalšími odděleními firmy POŽADAVKY: praxe v aministrativě výhodou, pečlivost, spolehlivost, pohotovost NABÍZÍME: flexibilní ...

Zaměstnavatel:
T&T - trade Holding s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Všeobecní administrativní pracovníci

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

POŽADAVKY: řidičský průkaz – skup. B výhodou, 90% znalost Ruského jazyku slovem i písmem výhodou, vzdělání nebo praxe v zemědělství výhodou KONTAKT: e-mailem (personalni@genoservice.com poslat životopis)

Zaměstnavatel:
GENOSERVICE Corp. a.s.
Přidat k oblíbeným

Všeobecní administrativní pracovníci

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Místo výkonu práce: Hlinsko NÁPLŇ PRÁCE: evidence, příprava, třídění, klasifikace a ukládání informací; otevírání, rozdělování a odesílání pošty; kopírování a faxování dokumentů; příprava jednoduchých zpráv a korespondence, poskytování ...

Zaměstnavatel:
Grey Hoof s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Všeobecní administrativní pracovníci

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

POŽADAVKY: pracovní doba od 7.30 do dle potřeb zaměstnavatele KONTAKT: telefonicky 8.00 - 16.00 hod

Zaměstnavatel:
T & T - trade Holding EU SE
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník/pracovnice

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Administrativní činnost - papírování, kopírování, kontaktování zákazníků, kontrola plateb. Pracovní doba 07:30 - 16:00, Po - Pá. První kontakt e-mailem (realylife35@gmail.com).

Zaměstnavatel:
RealyLife s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník/pracovnice

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Administrativní činnost - papírování, kopírování, kontaktování zákazníků, kontrola plateb. Pracovní doba 07:30 - 16:00, Po - Pá. První kontakt e-mailem (realylife35@gmail.com).

Zaměstnavatel:
RealyLife s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník/pracovnice

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Náplň práce: evidence skladových zásob, práce s databázovými programy, vedení evidencí a statistik, komunikace se zákazníky. Požadavky na uchazeče: zkušenost s vedením požadovaných agend, znalost Aj nebo Nj. Práce ve dvousměnném provozu (Po-Pá, ...

Zaměstnavatel:
NIKA Logistics a.s.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník/pracovnice

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Práce s počítačem, vedení evidence docházek zaměstnanců, vedení fakturace. Pracovní doba: 08:00 - 16:30 První kontakt e-mailem.

Zaměstnavatel:
STONIS CZ s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník/nice / zkrácený úvazek

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

NÁSTUP MOŽNÝ IHNED Přijmeme administrativního pracovníka/nici na zkrácený pracovní úvazek 4 hod. denně. Flexibilní pracovní doba. Požadujeme: - znalost práce na PC (Word, Excel) - ekonomické vzdělání - znalost účetního programu POHODA ...

Zaměstnavatel:
JKL Elektro, s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník - dispečer dopravy

Plný úvazek | Inzerováno déle jak týden

Místo výkonu práce: Proseč NÁPLŇ PRÁCE: administrativní práce + dispečer dopravy POŽADAVKY: řidičské oprávnění sk. B ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY: příspěvek na dopravu Nástup dle domluvy. První kontakt učiňte, prosím, na níže uvedeném telefonním čísle v ...

Zaměstnavatel:
DAP - Proseč, spol. s r.o.
Přidat k oblíbeným