Volná místa profese klientský poradce/ -kyně - přepážkový pracovník vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek. - strana 3
Náplň práce: komunikace s dodavateli, cenové kalkulace, jednání se zákazníky, ostatní administrativa Požadujeme: praxe v oboru podmínkou
Kontakt: telefonicky 774 692 697, životopisy zasílejte e-mailem Součást prodejního týmu, zápis objednávek, prodej zboží, vystavení faktury zadávání dokladů do programu "Pohoda" ,Vyřešení celého obchodu, zajištění-domluvení dopravy. Nutná znalost ...
Možnost ubytování
z:22/1/2023 (vyhrazeno pro OZP) Náplň práce: - zejména vkládání dat do počítače, získávání potřebných informací, tvorba textu. Požadujeme: - aktivní znalost práce na PC a pravidel pravopisu - příjemné vystupování, kolegialitu, komunikativnost, ...
Vyhrazeno pro OZP. První kontakt e-mailem, telefonicky v době 9-14 hodin. Tel.: 775 776 627, 775 776 629 , e-mail: prace@miss-ostrava.cz Požadavky: znalost práce na PC, MS Office (excel, word, outlook), internet, příjemné vystupování, ...
Požadavky a popis činnosti: - dobré znalosti německého jazyka, práce na PC - komunikace s vedením společnosti a zaměstnanci - příprava podkladů a spolupráce s účetní Informace: - mailem - telefonicky.>
Popis činnosti: - komunikace se zákazníky - práce s MS Office - týmová práce Informace: - mailem - telefonicky.>
Administrativní činnost - papírování, kopírování, kontaktování zákazníků, kontrola plateb. Pracovní doba 07:30 - 16:00, Po - Pá. První kontakt e-mailem (realylife35@gmail.com).
Náplň práce: administrativní práce spočívající ve vyřizování objednávek a odpovědí na telefonátty Požadujeme: základní znalost rumunského jazyka (z důvodu potřeby komunikace se zaměstnanci z Rumunska a Moldavska).
Nástup možný i dohodou. Náplň práce: Administrativní podpora pro obchod s polskými partnery - komunikace (písemně i telefonicky), zpracování objednávek, ceníků a dalších požadavků od zákazníků. Překlady manuálů, datalistů k produktům a dalších ...