Pro zaměstnavatele Vložit inzerát

klientský poradce/ -kyně - přepážkový pracovník pro Pardubický kraj volná místa

Volná místa profese klientský poradce/ -kyně - přepážkový pracovník pro Pardubický kraj vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek.

zobrazujeme 1 - 10 nabídek práce 
celkem nalezeno 27 volných míst
Nebyl nalezen žádný výsledek pro klientský poradce/ -kyně - přepážkový pracovník Pardubický kraj, proto Vám zobrazujeme další volná místa, která by Vás mohla zajímat.

Finanční koncipient, bankovní poradce (M/Ž)

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

NÁSTUP MOŽNÝ IHNED NEBO DLE DOHODY Nastartujte kariéru u nás! 6 hodinová pracovní doba! NÁPLŇ PRÁCE: - obchodní a administrativní činnost, servis klientům - finanční plánování, poradenské služby - zprostředkování spořících, investičních, ...

Zaměstnavatel:
Petr Havlena
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník/pracovnice

Plný úvazek | Inzerováno včera

Místo výkonu práce: Chrudim NÁPLŇ PRÁCE: zajišťování chodu kanceláře a dílčích administrativních úkonů, příprava techniků,, zpracování dokladů, písemná a telefonická komunikace se zákazníky, práce s interním softwarovým systém. POŽADAVKY: minimálně ...

Zaměstnavatel:
M-SERVICES s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník/pracovnice

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Náplň práce: evidence skladových zásob, práce s databázovými programy, vedení evidencí a statistik, komunikace se zákazníky. Požadavky na uchazeče: zkušenost s vedením požadovaných agend, znalost Aj nebo Nj. Práce ve dvousměnném provozu (Po-Pá, ...

Zaměstnavatel:
NIKA Logistics a.s.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník/pracovnice

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Administrativní činnost - papírování, kopírování, kontaktování zákazníků, kontrola plateb. Pracovní doba 07:30 - 16:00, Po - Pá. První kontakt e-mailem (realylife35@gmail.com).

Zaměstnavatel:
RealyLife s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník/pracovnice

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Práce s počítačem, vedení evidence docházek zaměstnanců, vedení fakturace. Pracovní doba: 08:00 - 16:30 První kontakt e-mailem.

Zaměstnavatel:
STONIS CZ s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník/pracovnice

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Administrativní činnost - papírování, kopírování, kontaktování zákazníků, kontrola plateb. Pracovní doba 07:30 - 16:00, Po - Pá. První kontakt e-mailem (realylife35@gmail.com).

Zaměstnavatel:
RealyLife s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník/ce

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Nabízíme: Chráněné pracovní místo pro OZP! Místo výkonu práce: Chrudim Náplň práce: Administrativní úkoly. Expedice zásilek, zpracování objednávek v jednoduchém systému, inventarizace skladu. Příjem, administrativa a třídění zboží. Komunikace se ...

Zaměstnavatel:
R-PASS s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník/nice / zkrácený úvazek

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

NÁSTUP MOŽNÝ IHNED Přijmeme administrativního pracovníka/nici na zkrácený pracovní úvazek 4 hod. denně. Flexibilní pracovní doba. Požadujeme: - znalost práce na PC (Word, Excel) - ekonomické vzdělání - znalost účetního programu POHODA ...

Zaměstnavatel:
JKL Elektro, s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník/nice / zkrácený úvazek

Plný úvazek | Inzerováno před 7 dny

Náplň práce: - jednoduchá administratnivní práce - příprava podkladů pro účetnictví a fakturaci Požadujeme: - znalost práce na PC - samostatnost Kontakt: telefonicky nebo e-mailem Kolář Karel, tel.: 603 146 091, e-mail: martin@hurka.cz

Zaměstnavatel:
PENZION HŮRKA s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník/ice

Plný úvazek | Inzerováno déle jak týden

NÁPLŇ PRÁCE: Všeobecné administrativní práce (vykonávání opakovaných administrativních prací podle určených postupů anebo instrukcí), spolupráce s účetním oddělením, příprava podkladů a zpracování dotačních projektů a další činnosti plynoucí z ...

Zaměstnavatel:
Poličská nemocnice, s.r.o.
Přidat k oblíbeným