Pro zaměstnavatele Vložit inzerát

klientský poradce/ -kyně - přepážkový pracovník volná místa - strana 3

Volná místa profese klientský poradce/ -kyně - přepážkový pracovník vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek. - strana 3

zobrazujeme 21 - 30 nabídek práce 
celkem nalezeno 966 volných míst
Nebyl nalezen žádný výsledek pro klientský poradce/ -kyně - přepážkový pracovník, proto Vám zobrazujeme další volná místa, která by Vás mohla zajímat.

Administrativní pracovník/pracovnice

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Náplň práce: komunikace s dodavateli, cenové kalkulace, jednání se zákazníky, ostatní administrativa Požadujeme: praxe v oboru podmínkou

Zaměstnavatel:
Kozák - Stínící a Vratové systémy s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník / pracovnice

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Přijmeme nového kolegu nebo kolegyni na administrativní práce. Zaučení zajistíme. Požadujeme spolehlivost, pracovitost, komunikativnost, pečlivost. Nástup možný ihned. Náplň práce: navádění objednávek, příjem a třídění pošty, navádění dat do ...

Zaměstnavatel:
VALATRANS a.s.
Přidat k oblíbeným

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK / PRACOVNICE - POŠTA PARTNER

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Společnost Z + M Logistics, spol. s r.o. hledá zaměstnance pro pobočku Pošta Partner do lokality Velký Dřevíč, okr. Náchod. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok), zkrácený pracovní úvazek na 15 - 25 hod./týdně. Zaměstnání je vyhrazeno pro osoby ...

Zaměstnavatel:
Z + M Logistics, spol. s r.o.
Přidat k oblíbeným

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE POŠTA PARTNER (vyhrazeno pro OZP)

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

z:29/2/2024 (vyhrazeno pro OZP) Náplň práce: - administrativní práce - jednoduché poštovní služby jako např. příjem x výdej poštovních poukázek, listovních zásilek, balíků apod. - počet hodin týdně 15-25 hod. Požadujeme: - spolehlivost, ...

Zaměstnavatel:
Z + M Logistics, spol. s r.o.
Přidat k oblíbeným

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE POŠTA PARTNER (vyhrazeno pro OZP)

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

z:29/2/2024 (vyhrazeno pro OZP) Náplň práce: - administrativní práce - jednoduché poštovní služby jako např. příjem x výdej poštovních poukázek, listovních zásilek, balíků apod. - počet hodin týdně 15-25 hod. Požadujeme: - spolehlivost, ...

Zaměstnavatel:
Z + M Logistics, spol. s r.o.
Přidat k oblíbeným

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE POŠTY PARTNER

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

VYHRAZENO PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍ POSTIŽENÍM. Kontaktní osoba Míková Darina Bc., tel. 725 828 376, e-mail: darina.mikova@zmgroup.cz Hledáme zaměstnance pro pobočku Pošta Partner Pracovní doba: 15 až 25 hodin týdně dle domluvy Náplň práce: jedná se o ...

Zaměstnavatel:
Z + M Logistics, spol. s r.o.
Přidat k oblíbeným

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE POŠTY PARTNER

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

VYHRAZENO PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍ POSTIŽENÍM. Kontaktní osoba Míková Darina Bc., tel. 725 828 376, e-mail: darina.mikova@zmgroup.cz Hledáme zaměstnance pro pobočku Pošta Partner Pracovní doba: 15 až 25 hodin týdně dle domluvy Náplň práce: jedná se o ...

Zaměstnavatel:
Z + M Logistics, spol. s r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník / pracovnice v chráněné dílně - OZP

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Vyhrazeno pro OZP. První kontakt e-mailem, telefonicky v době 9-14 hodin. Tel.: 775 776 627, 775 776 629 , e-mail: prace@miss-ostrava.cz Požadavky: znalost práce na PC, MS Office (excel, word, outlook), internet, příjemné vystupování, ...

Zaměstnavatel:
M.I.S.S. - CZ, s.r.o.
Přidat k oblíbeným

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

TŘ z:19/3/2024 a:24/4/2024 Požadujeme: - polský jazyk slovem i písmem podmínkou, každodenní komunikace s PL - znalost práce na PC, Microsoft Office - znalost programu Pohoda výhodou. Kontakt emailem.

Zaměstnavatel:
WINNER GROUP-WG, s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník/pracovnice

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Administrativní činnost - papírování, kopírování, kontaktování zákazníků, kontrola plateb. Pracovní doba 07:30 - 16:00, Po - Pá. První kontakt e-mailem (realylife35@gmail.com).

Zaměstnavatel:
RealyLife s.r.o.
Přidat k oblíbeným