Volná místa profese klientský poradce/ -kyně - přepážkový pracovník vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek. - strana 2
41100 Všeobecní administrativní pracovníci ZamK Kontakt e-mailem, telefonicky, osobně po předchozí domluvě. Požadujeme: VŠ vzdělání, komunikativní přístup, práce s PC, spolehlivost, pasivní angličtina a korejština - je potřeba se domluvit.
NÁSTUP MOŽNÝ IHNED NEBO DLE DOHODY Nastartujte kariéru u nás! 6 hodinová pracovní doba! NÁPLŇ PRÁCE: - obchodní a administrativní činnost, servis klientům - finanční plánování, poradenské služby - zprostředkování spořících, investičních, ...
Životopisy zasílejte na email: novotny@gordex.cz, kontaktní osoba Novotný David, tel. 606 661 363 (volat 8:00-15:00) Náplň práce: jedná se o administrativní činnost s částečným přesahem do účetní problematiky, pracovník vyřizuje evidenci přijatých ...
TŘ z:17/4/2024 OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ Tajemnice Magistrátu města Třince vyhlašuje výběrové řízení č. 06/2024 na obsazení pracovního místa: administrativní pracovník/pracovnice odboru dopravy Místo výkonu práce: statutární město ...
TŘ z:30/4/2024 OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ Tajemnice Magistrátu města Třince v souladu s ustanovením zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, vyhlašuje výběrové řízení č. 07/2024 na obsazení pracovního místa: - ...
Administrativní pracovník / pracovnice – ADMINISTRÁTOR PROJEKTŮ VYBAVENÍ OPTIK Velkoobchodní společnost s?téměř dvacetiletou tradicí na optickém trhu v?ČR a SR hledá vhodného kandidáta pro administrativní zpracovávání zakázek vybavení očních ...
Požadujeme: příjemné vystupování, spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost, komunikační schopnosti, znalost práce PC (Word, Excel), řidič sk. "B" Náplň práce: organizace činností sekretariátu, návštěvy, jednání, porady, tel. komunikace, organizace ...
TŘ a:16/4/2024 (vyhrazeno pro OZP) Náplň práce: - administrativní práce - jednoduché poštovní služby jako např. příjem/výdej poštovních poukázek, listovních zásilek, balíků apod. Požadujeme: - znalost práce s výpočetní technikou - spolehlivost, ...
Administrativní činnost - papírování, kopírování, kontaktování zákazníků, kontrola plateb. Pracovní doba 07:30 - 16:00, Po - Pá. První kontakt e-mailem (realylife35@gmail.com).
KO: Petruška Petr Ing., tel.: + 420 553 816 944 - volejte v pracovní dny 08:00 - 16:00 hod., e-mail: petruska@hansen-electric.cz Znalost jazyka farsi, angličtina. Požadované zkušenosti z důlní geologie, z prodeje zařízení pro doly, vedení ...