Volná místa profese aministrativní pracovník/-ice vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek.
TŘ z:22/3/2024 Náplň práce: - Správa a editace obsahu webových stránek - Úpravy a tvorba tištěných katalogů - Tvorba internetové reklamy, PPC reklamy a její efektivní zacílení - Tvorba produktových videí - Správa sociálních sítí, YT kanálu - Tvorba ...
Kontakt: Černá Olga Ing., e-mail: olga.cerna@skolahermanek.cz Soukromá ZŠ Heřmánek hledá pracovníka pro administrativní agendu kanceláře školy. Pozice vhodná i pro cizince. Flexibilní práce v malém pracovním kolektivu. Možné ...
Životopisy zasílejte na email: novotny@gordex.cz, kontaktní osoba Novotný David, tel. 606 661 363 (volat 8:00-15:00) Náplň práce: jedná se o administrativní činnost s částečným přesahem do účetní problematiky, pracovník vyřizuje evidenci přijatých ...
TŘ z:17/4/2024 OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ Tajemnice Magistrátu města Třince vyhlašuje výběrové řízení č. 06/2024 na obsazení pracovního místa: administrativní pracovník/pracovnice odboru dopravy Místo výkonu práce: statutární město ...
TŘ z:30/4/2024 OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ Tajemnice Magistrátu města Třince v souladu s ustanovením zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, vyhlašuje výběrové řízení č. 07/2024 na obsazení pracovního místa: - ...
Administrativní pracovník / pracovnice – ADMINISTRÁTOR PROJEKTŮ VYBAVENÍ OPTIK Velkoobchodní společnost s?téměř dvacetiletou tradicí na optickém trhu v?ČR a SR hledá vhodného kandidáta pro administrativní zpracovávání zakázek vybavení očních ...
Společnost Z + M Logistics, spol. s r.o. hledá zaměstnance pro pobočku Pošta Partner do lokality Česká Metuje, okr. Náchod. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok), zkrácený pracovní úvazek na 15 - 25 hod./týdně. Zaměstnání je vyhrazeno pro osoby ...
Náplň práce: vedení jednoduchých evidencí, výkazů a seznamů., vkládání účetních dokladů do počítače Zaměstnavatel požaduje: bezchybnost a rychlost při opakovaných úkonech na PC; samostatnost, zodpovědnosti, spolehlivost, schopnost rychle se ...
Administrativní činnost - papírování, kopírování, kontaktování zákazníků, kontrola plateb. Pracovní doba 07:30 - 16:00, Po - Pá. První kontakt e-mailem (realylife35@gmail.com).
Naše obchodní společnost působí na českém trhu více jak 20 let. Nabízíme ve svých vlastních provozovnách motoristům komplexní profesionální služby. Do našeho rozšiřujícího se kolektivu na pobočku Autocentrum hledáme šikovného a spolehlivého ...