Volná místa profese aministrativní pracovník/-ice vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek. - strana 2
Nástup možný i po dohodě. Možnost výkonu práce i na zkrácený úvazek. Požadujeme: ŘP sk. B; praxe minimálně 2 roky, nutná základní znalost účetnictví; spolehlivost, zodpovědnost. Zájemci se mohou hlásit v pracovní dny od 8,00 do 15,00 hod. u pana ...
1. kontakt e-mailem: haladejova@stavbysk.cz Požadujeme: SŠ vzdělání s maturitou (nejlépe ekonomického nebo obchodního směru); praxe výhodou; pokročilou znalost práce na PC (MS Office, perfektní orientace v Excelu a Wordu); výborné organizační ...
Náplň práce: komunikace s dodavateli, cenové kalkulace, jednání se zákazníky, ostatní administrativa Požadujeme: praxe v oboru podmínkou
Naše obchodní společnost působí na českém trhu více jak 20 let. Nabízíme ve svých vlastních provozovnách motoristům komplexní profesionální služby. Do našeho rozšiřujícího se kolektivu na pobočku Autocentrum hledáme šikovného a spolehlivého ...
Nástup po dohodě. V případě Vašeho zájmu nám zašlete životopis na e-mail: nova@ftl.cz Kontaktní osoba Nová Petra Mgr., tel. 606738652 Náplň práce: zodpovědnost za různorodé administrativní činnosti spojené s chodem divize, zpracování zakázek a ...
Společnost Z + M Logistics, spol. s r.o. hledá zaměstnance pro pobočku Pošta Partner do lokality Velký Dřevíč, okr. Náchod. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok), zkrácený pracovní úvazek na 15 - 25 hod./týdně. Zaměstnání je vyhrazeno pro osoby ...
NÁPLŇ: každodenní kontakt s obchodními zástupci, zákazníky, příprava a tvorba smluvních dokumentací, administrativní činnost spojená s chodem společnosti, poradenství a odborné konzultace v oblasti dotací NZU, NZU light, RES+3,..administrace ...
Pracovní poměr na dobu určitou. Pracovní doba od 7:30 do 15:30 hod. Náplň práce: zpracovávání zakázek, zadávání technikům a následné zpracování hotových zakázek. Způsob 1. kontaktu se zaměstnavatelem: tel. 703675333 (Po-Pá, 9:00-15:00 hod.)
- Náplň práce: podpora zahraničních studentů, víza, ubytování, řešení problémů Zkušenost s prací v japonské nebo asijské firmě výhodou
Administrativní činnost - papírování, kopírování, kontaktování zákazníků, kontrola plateb. Pracovní doba 07:30 - 16:00, Po - Pá. První kontakt e-mailem (realylife35@gmail.com).