Volná místa profese administratvní pracovník vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek.
z:28/2/2024 (zástup, vyhrazeno pro OZP) a:4/4/2024 Požadujeme: - SŠ vzdělání s maturitou (ekonomické zaměření výhodou) - organizační schopnosti - dobrou znalost MS Office - komunikativní schopnosti, flexibilitu, spolehlivost, ochotu učit se novým ...
TŘ z:22/3/2024 Náplň práce: - Správa a editace obsahu webových stránek - Úpravy a tvorba tištěných katalogů - Tvorba internetové reklamy, PPC reklamy a její efektivní zacílení - Tvorba produktových videí - Správa sociálních sítí, YT kanálu - Tvorba ...
Kontakt: Černá Olga Ing., e-mail: olga.cerna@skolahermanek.cz Soukromá ZŠ Heřmánek hledá pracovníka pro administrativní agendu kanceláře školy. Pozice vhodná i pro cizince. Flexibilní práce v malém pracovním kolektivu. Možné ...
Životopisy zasílejte na email: novotny@gordex.cz, kontaktní osoba Novotný David, tel. 606 661 363 (volat 8:00-15:00) Náplň práce: jedná se o administrativní činnost s částečným přesahem do účetní problematiky, pracovník vyřizuje evidenci přijatých ...
TŘ z:17/4/2024 OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ Tajemnice Magistrátu města Třince vyhlašuje výběrové řízení č. 06/2024 na obsazení pracovního místa: administrativní pracovník/pracovnice odboru dopravy Místo výkonu práce: statutární město ...
TŘ z:17/4/2024 OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ Tajemnice Magistrátu města Třince vyhlašuje výběrové řízení č. 05/2024 na obsazení pracovního místa: pracovník/pracovnice odboru životního prostředí a zemědělství Místo výkonu práce: statutární ...
Administrativní pracovník / pracovnice – ADMINISTRÁTOR PROJEKTŮ VYBAVENÍ OPTIK Velkoobchodní společnost s?téměř dvacetiletou tradicí na optickém trhu v?ČR a SR hledá vhodného kandidáta pro administrativní zpracovávání zakázek vybavení očních ...
TŘ z:19/3/2024 a:24/4/2024 Požadujeme: - polský jazyk slovem i písmem podmínkou, každodenní komunikace s PL - znalost práce na PC, Microsoft Office - znalost programu Pohoda výhodou. Kontakt emailem.
Náplň práce: - komunikace s ukrajinskými klienty, administrace dovozu a vývozu zboží, komunikace s řidiči, hlídání PHM do kamionu První kontakt osobně: 8 - 15 h nebo telefonicky.
Práce s počítačem, vedení evidence docházek zaměstnanců, vedení fakturace. Pracovní doba: 08:00 - 16:30 První kontakt e-mailem.