Pro zaměstnavatele Vložit inzerát

administratvní pracovník volná místa - strana 3

Volná místa profese administratvní pracovník vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek. - strana 3

zobrazujeme 21 - 30 nabídek práce 
celkem nalezeno 934 volných míst
Nebyl nalezen žádný výsledek pro administratvní pracovník, proto Vám zobrazujeme další volná místa, která by Vás mohla zajímat.

Administrativní pracovník / pracovnice v chráněné dílně - OZP

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Vyhrazeno pro OZP. První kontakt e-mailem, telefonicky v době 9-14 hodin. Tel.: 775 776 627, 775 776 629 , e-mail: prace@miss-ostrava.cz Požadavky: znalost práce na PC, MS Office (excel, word, outlook), internet, příjemné vystupování, ...

Zaměstnavatel:
M.I.S.S. - CZ, s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník/pracovnice

Plný úvazek | Inzerováno déle jak týden

Pracovní poměr na dobu určitou. Pracovní doba od 7:30 do 15:30 hod. Náplň práce: zpracovávání zakázek, zadávání technikům a následné zpracování hotových zakázek. Způsob 1. kontaktu se zaměstnavatelem: tel. 703675333 (Po-Pá, 9:00-15:00 hod.)

Zaměstnavatel:
J-Net s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník/pracovnice

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Náplň práce: komunikace s dodavateli, cenové kalkulace, jednání se zákazníky, ostatní administrativa Požadujeme: praxe v oboru podmínkou

Zaměstnavatel:
Kozák - Stínící a Vratové systémy s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník / pracovnice

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Přijmeme nového kolegu nebo kolegyni na administrativní práce. Zaučení zajistíme. Požadujeme spolehlivost, pracovitost, komunikativnost, pečlivost. Nástup možný ihned. Náplň práce: navádění objednávek, příjem a třídění pošty, navádění dat do ...

Zaměstnavatel:
VALATRANS a.s.
Přidat k oblíbeným

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE POŠTA PARTNER (vyhrazeno pro OZP)

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

z:29/2/2024 (vyhrazeno pro OZP) Náplň práce: - administrativní práce - jednoduché poštovní služby jako např. příjem x výdej poštovních poukázek, listovních zásilek, balíků apod. - počet hodin týdně 15-25 hod. Požadujeme: - spolehlivost, ...

Zaměstnavatel:
Z + M Logistics, spol. s r.o.
Přidat k oblíbeným

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE POŠTA PARTNER (vyhrazeno pro OZP)

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

z:29/2/2024 (vyhrazeno pro OZP) Náplň práce: - administrativní práce - jednoduché poštovní služby jako např. příjem x výdej poštovních poukázek, listovních zásilek, balíků apod. - počet hodin týdně 15-25 hod. Požadujeme: - spolehlivost, ...

Zaměstnavatel:
Z + M Logistics, spol. s r.o.
Přidat k oblíbeným

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK / PRACOVNICE

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Náplň práce: administrativní práce spočívající ve vyřizování objednávek a odpovědí na telefonátty Požadujeme: základní znalost rumunského jazyka (z důvodu potřeby komunikace se zaměstnanci z Rumunska a Moldavska).

Zaměstnavatel:
STRONG MAX s.r.o.
Přidat k oblíbeným

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE POŠTY PARTNER

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

VYHRAZENO PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍ POSTIŽENÍM. Kontaktní osoba Míková Darina Bc., tel. 725 828 376, e-mail: darina.mikova@zmgroup.cz Hledáme zaměstnance pro pobočku Pošta Partner Pracovní doba: 15 až 25 hodin týdně dle domluvy Náplň práce: jedná se o ...

Zaměstnavatel:
Z + M Logistics, spol. s r.o.
Přidat k oblíbeným

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE POŠTY PARTNER

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

VYHRAZENO PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍ POSTIŽENÍM. Kontaktní osoba Míková Darina Bc., tel. 725 828 376, e-mail: darina.mikova@zmgroup.cz Hledáme zaměstnance pro pobočku Pošta Partner Pracovní doba: 15 až 25 hodin týdně dle domluvy Náplň práce: jedná se o ...

Zaměstnavatel:
Z + M Logistics, spol. s r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník / pracovnice - fakturant / fakturantka - OZZ, OZP

Plný úvazek | Inzerováno déle jak týden

VYHRAZENO pro OZP, OZZ. První kontakt E-MAILEM: skripska@selllot.cz Práce s počítačem, fakturace, obsluha eshopu, vyřizování objednávek, práce s účetním programem, komunikační dovednosti. Nástup IHNED. Zaměstnanecké výhody: stravné, výhodný nákup ...

Zaměstnavatel:
SELLLOT s.r.o.
Přidat k oblíbeným