Volná místa profese administratvní pracovník vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek. - strana 7
VŠEOBECNÝ ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK / PRACOVNICE - Místo výkonu: Bieblova č.p. 1110/1b, 500 03 Hradec Králové 3 - Pracovní poměr na dobu neurčitou, nástup dle domluvy, pružná pracovní doba - Náplň práce: zajištěni chodu kanceláře, běžná ...
Kontakt pouze e-mailem nebo telefonicky. V případě zájmu pošlete životopis na: jiri.silhavy@kspcs.cz.
C04 z:4/8/2023 (vyhrazeno pro OZP) a:24/11/2023 Náplň práce: - jednání se zákazníkem, prezentace zboží zákazníkům, komunikace se zákazníky - vedení evidence obchodní dokumentace. - pomocné administrativní práce. Požadujeme: - základní znalost práce ...
Náplň práce: vyřizování korespondence, přijímání objednávek, rozesílání nabídek, zpracování dokumentů atd.
Požadujeme: ekonomické myšlení, PC znalosti schopnost provádět finanční analýzu a plánovat fundraisingové aktivity schopnost organizování fundraisingových akcí a kampaní výborná znalost základních principů a metod fundraisingu, včetně grantů, ...
VYHRAZENO PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM. Osobní kontakt po tel. domluvě Bartošková Dana, tel. 725 465 621 (7:00-12:00), e-mail: bartoskova@mpv97.cz Pracovní doba: Po-Pá 7:00-10:30 (možnost úpravy) Požadujeme: podmínkou čistý trestní ...
Požadujeme: příjemné vystupování, spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost, komunikační schopnosti, znalost práce PC (Word, Excel), řidič sk. "B" Náplň práce: organizace činností sekretariátu, návštěvy, jednání, porady, tel. komunikace, organizace ...
Pracovník bude mít na starosti plánování a koordinování finančních toků společnosti. Zajišťování vývoje a realizace vhodných systémů a postupů pro kontrolu rozpočtu. Monitorování a hodnocení výkonu organizací nebo podniků a jejich pracovníků.
Pro naši společnost přijmeme kolegu nebo kolegyni na pozici administrativní pracovník/ce Místo výkonu práce je v Hradišťském Újezdě č.p. 20, Blovice Požadujeme: praxe výhodou, vysoké pracovní nasazení, odolnost vůči stresu, MZDA: dle výkonu a ...
Pro koordinaci pracovních skupin vyžadujeme znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni Výborné komunikační dovednosti, schopnost pracovat na PC (uživatelská znalost MS Office) Pracovní doba: 8 hodin denně, začátek pracovní doby v čase od ...