Volná místa profese administratvní pracovník vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek. - strana 12
PP na dobu určitou s možností prodloužení. Požadujeme: znalost práce na PC podmínkou (Word, Excel apod.), spolehlivost, samostatnost, komunukativnost. Pracovní doba: 6-14:30 hod. Nabízíme: příspěvek na stravování. První kontakt pouze na email: ...
VYHRAZENO pro OZP. První kontakt TELEFONICKY v době 8:00-15:00 hodin, E-MAILEM. Tel.: 736 646 532, e-mail: nabor@optimia.cz Administrativní práce v back office, práce na PC, tvorba tabulek, zajišťování kontaktů pro operátory. Nutno doložit ...
Nástup možný IHNED. Požadavky: -zkušenost s kancelářskou prací - výhodou -nutná dobrá znalost českého jazyka a gramatiky -nutná alespoň základní znalost ukrajinského jazyka Zájemci se mohou hlásit: - zasláním životopisu (CV) na e-mail: ...
Kontakt prvotně Office.ak.sedivy@email.cz
Na pozici specialisty digitálního marketingu budete zodpovědní za plánování, realizaci a optimalizaci digitálních marketingových kampaní v různých kanálech, správu originálního obsahu na sociálních sítích, optimalizaci webových stránek a úpravu ...
Požadavky: - znalost pravidel stolního tenisu a programu SCOUT a SCOUT2, vMix, OBS, Trello - znalost ukrajinského a ruského jazyka pro komunikaci s administrátory - základní znalost anglického jazyka výhodou Hlásit se na e-mail ...
Kontakt: Oertl David, tel.: 778 735 478, e-mail: oertl@ccinternet.cz Prac,doba: 8:00 - 15:00 h. Náplň práce: - Komunikace se zákazníky na pobočce. - Přijímání plateb. - Vyřizování telefonátů a e-mailů. - Zakládání nových zákazníků do databáze. - ...
vedení obchodu a marketingu firmy, kompletní vedení provozu restaurace, vzdělání v oboru, případně znalost vietnam. jazyka vítána, stravování zdarma
Náplň práce: - jednoduchá administratnivní práce - příprava podkladů pro účetnictví a fakturaci Požadujeme: - znalost práce na PC - samostatnost Kontakt: telefonicky nebo e-mailem Kolář Karel, tel.: 603 146 091, e-mail: martin@hurka.cz
Nabízíme: Chráněné pracovní místo pro OZP! Místo výkonu práce: Chrudim Náplň práce: Administrativní úkoly. Expedice zásilek, zpracování objednávek v jednoduchém systému, inventarizace skladu. Příjem, administrativa a třídění zboží. Komunikace se ...