• P 
  • P 
  • Administrativní pracovník - Call centrum (10-20 hodin týdně) - OZP 

Administrativní pracovník - Call centrum (10-20 hodin týdně) - OZP

Zaměstnavatel: OPTIMIA sociální podnik s.r.o.
Teslova 1118

VYHRAZENO pro OZP. První kontakt TELEFONICKY v době 8:00-15:00 hodin, E-MAILEM. Tel.: 736 646 532, e-mail: nabor@optimia.cz
Administrativní práce v back office, práce na PC, tvorba tabulek, zajišťování kontaktů pro operátory. Nutno doložit životopis. Nástup IHNED.

Pracovní doba: možnost pracovat pondělí až pátek mezi 12-16 hod

Zaměstnanecké výhody: 25 dnů dovolené, možnost osobního ohodnocení

odpovědět
Administrativní pracovník - Call centrum (10-20 hodin týdně) - OZP
Reagovat: odeslat životopis zaměstnavateli
Pracovního vztahu: Pracovní poměr - zkrácený úvazek
Pozice určená pro region: Moravskoslezský kraj