- P
- > P
- > Administrativní pracovník - Call centrum (10-20 hodin týdně) - OZP
Administrativní pracovník - Call centrum (10-20 hodin týdně) - OZP
Zaměstnavatel: OPTIMIA sociální podnik s.r.o. Teslova 1118 |
|
VYHRAZENO pro OZP. První kontakt TELEFONICKY v době 8:00-15:00 hodin, E-MAILEM. Tel.: 736 646 532, e-mail: nabor@optimia.cz
Administrativní práce v back office, práce na PC, tvorba tabulek, zajišťování kontaktů pro operátory. Nutno doložit životopis. Nástup IHNED.
Pracovní doba: možnost pracovat pondělí až pátek mezi 12-16 hod
Zaměstnanecké výhody: 25 dnů dovolené, možnost osobního ohodnocení
Pracovního vztahu: Pracovní poměr - zkrácený úvazek
Pozice určená pro region: Moravskoslezský kraj
Vybrané pozice
Momentálně nemáte vybranou žádnou pozici.
Zajímavá volná místa si můžete ukládat a později reagovat zaměstnavatelům na jejich volná místa, neztratíte tak přehled o oblíbených pracovních nabídkách.
Volné místo si uložíte kliknutím na hvězdičku ( přidat k oblíbeným ).