Volná místa profese administrativní referent -ka vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek. - strana 10
TŘ z:13/12/2023 Náplň práce: - domlouvání a evidence zakázek a jejich fakturace - emailová, telefonická a osobní komunikace se zákazníky - všeobecné administrativní úkoly - řešení úkolů zadaných vedením společnosti. Požadujeme: - znalost MS Office ...
z:8/4/2024 a:11/4/2024 Náplň práce: - Vyřizování telefonátů a emailů - Administrativní činnosti - Pojížďky. Požadujeme: - Min. SŠ vzdělání - Základy na počítači - Nutný řidičský průkaz sk. B - Dále komunikativnost, pečlivost, samostatnost a ...
TŘ a:16/4/2024 (vyhrazeno pro OZP) Náplň práce: - administrativní práce - jednoduché poštovní služby jako např. příjem/výdej poštovních poukázek, listovních zásilek, balíků apod. Požadujeme: - znalost práce s výpočetní technikou - spolehlivost, ...
TŘ a:16/4/2024 (vyhrazeno pro OZP) Náplň práce: - administrativní práce - jednoduché poštovní služby jako např. příjem/výdej poštovních poukázek, listovních zásilek, balíků apod. Požadujeme: - znalost práce s výpočetní technikou - spolehlivost, ...
z:29/2/2024 (vyhrazeno pro OZP) Náplň práce: - administrativní práce - jednoduché poštovní služby jako např. příjem x výdej poštovních poukázek, listovních zásilek, balíků apod. - počet hodin týdně 15-25 hod. Požadujeme: - spolehlivost, ...
z:29/2/2024 (vyhrazeno pro OZP) Náplň práce: - administrativní práce - jednoduché poštovní služby jako např. příjem x výdej poštovních poukázek, listovních zásilek, balíků apod. - počet hodin týdně 15-25 hod. Požadujeme: - spolehlivost, ...
CZ-ISCO: 41100 Všeobecní administrativní pracovníci ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK / PRACOVNICE - Místo výkonu práce: Šimkova č.p. 1224/2b, 500 03 Hradec Králové 3 - PP na dobu neurčitou, nástup 1.9.2021 - Náplň práce: podpora zahraničních studentů, ...
Náplň práce: administrativní práce spočívající ve vyřizování objednávek a odpovědí na telefonátty Požadujeme: základní znalost rumunského jazyka (z důvodu potřeby komunikace se zaměstnanci z Rumunska a Moldavska).
ADMINISTRATIVNÍ ČINNOST, SPRÁVA A PRONÁJEM NEMOVITOSTÍ - administrativní činnost, komunikace s klienty v anglickém, chorvatském a německém jazyce, správa a nabídka nemovitostí k pronájmu prostřednictvím ubytovacích portálů Pozice je časově náročná ...
Přijmeme nového kolegu nebo kolegyni na administrativní práce. Zaučení zajistíme. Požadujeme spolehlivost, pracovitost, komunikativnost, pečlivost. Nástup možný ihned. Náplň práce: navádění objednávek, příjem a třídění pošty, navádění dat do ...