Volná místa profese administrativní referent -ka vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek. - strana 4
Životopisy zasílejte na email: novotny@gordex.cz, kontaktní osoba Novotný David, tel. 606 661 363 (volat 8:00-15:00) Náplň práce: jedná se o administrativní činnost s částečným přesahem do účetní problematiky, pracovník vyřizuje evidenci přijatých ...
TŘ z:17/4/2024 OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ Tajemnice Magistrátu města Třince vyhlašuje výběrové řízení č. 06/2024 na obsazení pracovního místa: administrativní pracovník/pracovnice odboru dopravy Místo výkonu práce: statutární město ...
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK / FAKTURANT Hledáme OSOBNOST Komunikativní s příjemným vystupováním. Spolehlivou, pečlivou se smyslem pro pořádek. Samostatnou, aktivní a loajální. Motivovaného týmového hráče. Náplň práce Fakturace, vyřizování a expedice ...
Nástup možný i dohodou; možnost výkonu práce i na zkrácený úvazek. Náplň práce: Podpora pro manažera pobočky (administrativa, pošta, reporty, prezentace); Jednoduchý servis příchozích klientů na pobočku Požadujeme: cit pro pečlivost a přesnost; ...
Náplň práce: komunikace s kolegy, dodavateli, klienty, analýza potřeb zákazníka, poskytování aktuálních informací a administrativa spojená s chodem kanceláře. Požadujeme: SŠ ukončené maturitní zkouškou, řidičský průkaz sk. B, příjemné, asertivní ...
Místo výkonu práce: Chrudim NÁPLŇ PRÁCE: zajišťování chodu kanceláře a dílčích administrativních úkonů, příprava techniků,, zpracování dokladů, písemná a telefonická komunikace se zákazníky, práce s interním softwarovým systém. POŽADAVKY: minimálně ...
Kontakt: lokworksro@gmail.com Interní řešení administrativních záležitostí, nábor pracovníků, komunikace se zaměstnanci apod.
NÁSTUP MOŽNÝ IHNED Přijmeme administrativního pracovníka/nici na zkrácený pracovní úvazek 4 hod. denně. Flexibilní pracovní doba. Požadujeme: - znalost práce na PC (Word, Excel) - ekonomické vzdělání - znalost účetního programu POHODA ...
Výkon jednoduchých administrativních a kancelářských činností - evidence, třídění a ukládání informací. Kopírování. Příprava jednoduchých zpráv a korespondence. Telefonická komunikace. Kontrola údajů, přepisování údajů do počítače. Společnost ...
Hledáme samostatnou a zodpovědnou asistentku, která bude zajištovat administrativní činnost a chod kanceláře. Požadujeme znalost MS Office, MS Outlook, schopnost učit se novým věcem, samostatnost plnit zadané úkoly, výkon administrativních služeb, ...