Volná místa profese administrativní referent -ka pro Jihomoravský kraj vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek.
Výkon jednoduchých administrativních a kancelářských činností - evidence, třídění a ukládání informací. Kopírování. Příprava jednoduchých zpráv a korespondence. Telefonická komunikace. Kontrola údajů, přepisování údajů do počítače. Společnost ...
Jedná se o administrativní činnost, zajištění běžného administrativního chodu společnosti. Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.
uzavrání nájemních smluv, fakturace, zpracovávání měsíčních a pololetních přehledů, vyúčtování nájmu, evidence nájemníků, spolupráce s účetním odd., komunikace s klienty. Nutná znalost na PC (MS WORD, EXCEL,OUTLOOK...) 5 týdnů dovolená Souhlas ...
Vedení administrativní agendy společnosti, organizační podpora vedení společnosti. Zajištění chodu salonu, komunikace s klienty, dodavateli a zaměstnanci. Spolupráce na propagaci a reprezentaci společnosti. Zpracování dat, aktualizace interních ...
- administrativní podpora - nutná znalost anglického jazyka 5 týdnů placené dovolené, příspěvek na stravování, penzijní připojištění, životní pojištění, atd. Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou
Práce na zkrácený úvazek - dle domluvy. Požadavky: - dobrá znalost práce na PC - spolehlivost a samostatnost Náplň práce: - různorodé administrativní činnosti - řešení samostatných úkolů Informace: - osobně v sídle firmy - Skalice 197 - mailem - ...
První kontakt e-mailem. Samostatné práce na počítači v prostředí databázových systémů, tabulkových procesorů, textových editorů. Spravovat firemní web a profil na sociálních sítích VK, Facebook, Youtube, instagram. Poskytování různorodých ...
První kontakt: e-mailem nebo osobně (St 9:00-10:00, Loděnická 963, 691 23 Pohořelice) Administrativní práce, práce na PC na pokročilé úrovni, práce s Excelem. Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, plně hrazené stravenky v hodnotě 90,- ...
První kontakt telefonicky Po, Út od 8:00 - 10:00 hodin. Administrativní činnost - práce s menším kolektivem , zpracovaní dokumentů, operativní úkoly, podklady k fakturace, práce s PC email,internet,sociální sítě). Znalost češtiny a ukrajinštiny ...
První kontakt e-mailem. Požadavky: - znalost českého a ruského jazyka výhodou - administrativní práce, smlouvy, pošta, vysoká zodpovědnost Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.