Volná místa profese administrativní pracovníci - zpracování výběrových řízení vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek. - strana 11
pracovník bude zajišťovat kominikaci s klienty, poradenský servis, vedení jednoduchých evidencí, dobrá znalost práce na počítači, zodpovědnost.Nutná dobrá znalost ruského a ukrajinského jazyka, další dva světové jazyky vítány.
Pozice pouze pro OZP - uveďte do zasílaného životopisu Požadujeme: " znalost práce s MS Office " velmi dobrá znalost českého pravopisu " spolehlivost, zodpovědnost, samostatnost " organizační a komunikační schopnosti a dovednosti " loajalitu ke ...
z: 9.1.2024 Jak bude vypadat vaše náplň práce? Ráno zkontrolujete a vytisknete objednávky, které vyskladníte, vyfakturujete, zabalíte a připravíte dopravci. Ve zbytku času budete mít na starost zajištění chodu kanceláře administrativy. Pokud budete ...
Pí. Levitska, tel.: 777 052 627 Po-Pá 9:00-14:00, e-mail: info26emesfashion@gmail.com Náplň práce: Příprava podkladů, formálních dokumentů pro nadřízeného zaměstnance. Zajišťování kancelářských potřeb, zakládání dokumentů, kopírovaní dokumentů a ...
Dziuman Iryna, tel.: 722 080 140, e-mail: priceglobalwork@seznam.cz Všeobecní administrativní pracovníci - místo výkonu Praha. Náplň práce: pracovník bude zajišťovat komunikaci s klienty, poradenský servis, vedení jednoduhých evidencí. Světové ...
Arťuchov Andrej Ing., e-mail: info@ftxconsult.com Popis pracovní pozice: - Telefonní/emailová komunikace a podpora klientů - Office support - Administrativa s firemními dokumenty, skenování, archivace došlých faktur - Zpracovávání elektronické ...
Vítková Petra, tel.: 605 530 987, e-mail: prace@csrteam.cz Pracovník podpory zpracování transakcí na finančních trzích. Zadávání dat do systému, validace dat, emailová a telefonická komunikace. Požadavky: samostatnost, zodpovědnost a spolehlivost, ...
POUZE PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM !!! Místo výkonu práce: Svobody 73/28, 350 02 Cheb. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Zkrácený úvazek 30 hod/týdně. Mzdové ohodnocení: 22.000,- Kč (při plném úvazku). Pracovní doba: Po-Pá 7:00-13:00 h. Náplň ...
Kontakt: Balobanova Julie Mgr., e-mail: julie.balovanova@unordi.com Administrativní pracovník vede administrativní agendu, stará se o organizační, provozní a administrativní záležitosti. Organizuje a připravuje firemní jednání a zasedání, vede ...
Kontakt: e-mail: kontakt@sabilco.cz Na pozici administrativní pracovník/-ce hledáme do našeho kolektivu novou kolegyni / kolegu. Očekáváme komunikativnost, schopnost samostatného rozhodování, ale i týmové práce, pečlivost a spolehlivost, znalost ...