Pro zaměstnavatele Vložit inzerát

administrativní pracovníci - zpracování výběrových řízení volná místa - strana 6

Volná místa profese administrativní pracovníci - zpracování výběrových řízení vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek. - strana 6

zobrazujeme 51 - 60 nabídek práce 
celkem nalezeno 1091 volných míst
Nebyl nalezen žádný výsledek pro administrativní pracovníci - zpracování výběrových řízení, proto Vám zobrazujeme další volná místa, která by Vás mohla zajímat.

Všeobecní administrativní pracovníci

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

" Zajištění chodu kanceláře společnosti (vyřizování příchozí a odchozí pošty, vítání a usazování návštěv, udržování pořádku v kanceláři a kuchyňce, nákup kancelářského vybavení, …) " Koordinace a servis pracovních jednání " Správa vozového parku, ...

Zaměstnavatel:
Walls 21 s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Všeobecní administrativní pracovníci

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Maternová Dita Ing., e-mail: dita.maternova@citiceurope.com Náplň práce: - Slouží jako primární kontaktní bod v právním úseku pro všechny dotazy mateřské společnosti, včas a profesionálně řídí a odpovídá na požadavky - Připravuje a poté komunikuje ...

Zaměstnavatel:
CITIC Europe Holdings a.s..
Přidat k oblíbeným

Všeobecní administrativní pracovníci ve výrobě a obchodním oddělení

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Náplň práce: - pomoc s evidencí dat přípravy výroby a výrobního procesu - zpracování dat do systému z výroby a obchodního oddělení - administrativní výpomoc s kontrolou kvality - vyřizování objednávek a zajišťování obchodních jednání - pomoc s ...

Zaměstnavatel:
ROYAX, s.r.o.
Přidat k oblíbeným

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Životopisy zasílejte na email: novotny@gordex.cz, kontaktní osoba Novotný David, tel. 606 661 363 (volat 8:00-15:00) Náplň práce: jedná se o administrativní činnost s částečným přesahem do účetní problematiky, pracovník vyřizuje evidenci přijatých ...

Zaměstnavatel:
GORDEX spol. s r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník/pracovnice

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Nástup možný i dohodou. Náplň práce: Administrativní podpora pro obchod s polskými partnery - komunikace (písemně i telefonicky), zpracování objednávek, ceníků a dalších požadavků od zákazníků. Překlady manuálů, datalistů k produktům a dalších ...

Zaměstnavatel:
SAFE HOME europe s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník/pracovnice

Plný úvazek | Inzerováno před 2 dny

Místo výkonu práce: Chrudim NÁPLŇ PRÁCE: zajišťování chodu kanceláře a dílčích administrativních úkonů, příprava techniků,, zpracování dokladů, písemná a telefonická komunikace se zákazníky, práce s interním softwarovým systém. POŽADAVKY: minimálně ...

Zaměstnavatel:
M-SERVICES s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník/pracovnice

Plný úvazek | Inzerováno déle jak týden

Pracovní poměr na dobu určitou. Pracovní doba od 7:30 do 15:30 hod. Náplň práce: zpracovávání zakázek, zadávání technikům a následné zpracování hotových zakázek. Způsob 1. kontaktu se zaměstnavatelem: tel. 703675333 (Po-Pá, 9:00-15:00 hod.)

Zaměstnavatel:
J-Net s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník/pracovnice prodeje

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Naše obchodní společnost působí na českém trhu více jak 20 let. Nabízíme ve svých vlastních provozovnách motoristům komplexní profesionální služby. Do našeho rozšiřujícího se kolektivu na pobočku Autocentrum hledáme šikovného a spolehlivého ...

Zaměstnavatel:
W & P company s.r.o.
Přidat k oblíbeným

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE (vyhrazeno pro OZP)

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

z:22/1/2023 (vyhrazeno pro OZP) Náplň práce: - zejména vkládání dat do počítače, získávání potřebných informací, tvorba textu. Požadujeme: - aktivní znalost práce na PC a pravidel pravopisu - příjemné vystupování, kolegialitu, komunikativnost, ...

Zaměstnavatel:
Dvěděti.cz s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovnice

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Náplň práce: zpracování webových stránek, práce na PC v programu POHODA. Požadujeme: znalost práce v programu POHODA, znalost MS Word, Excel, ŘP sk. B, znalost AJ nebo NJ, samostatnost, spolehlivost. Nabízíme: po zapracování možnost navýšení platu, ...

Zaměstnavatel:
H-EKO spol. s r.o.
Přidat k oblíbeným