Volná místa profese barista - pracovník kavárny pro Zlínský kraj vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek.
zkušenosti s obchodní činností v automobilovém průmyslu, prac. poměr na 1/2 roku s možností doby neurčité, motivační prémie, odměny dle výsledků hospodaření firmy, příspěvek na závodní stravování, možnost levného mobilního paušálu, osobní a tel. ...
Administrativní pracovník / pracovnice – ADMINISTRÁTOR PROJEKTŮ VYBAVENÍ OPTIK Velkoobchodní společnost s?téměř dvacetiletou tradicí na optickém trhu v?ČR a SR hledá vhodného kandidáta pro administrativní zpracovávání zakázek vybavení očních ...
evidence pošty, vedení drobné skladové evidence, související administrativa, základní účetní operace, základní znalost účetnictví, práce s MS Office (Word, Excel, Outlook), pečlivost, samostatnost, zodpovědnost, analytické myšlení, flexibilita, ...
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK / FAKTURANT Hledáme OSOBNOST Komunikativní s příjemným vystupováním. Spolehlivou, pečlivou se smyslem pro pořádek. Samostatnou, aktivní a loajální. Motivovaného týmového hráče. Náplň práce Fakturace, vyřizování a expedice ...
Pracoviště Holešov - Pracovní náplň: údržba a servis nemovitostí v okolí Kroměříže, Přerova a Holešova, Telefonická a emailová komunikace - Požadavky: vzdělání v jakémkoli stavebním oboru, Řidičský průkaz skupiny B, základy práce na PC - kontakt ...
Pracovní místo vyhrazené zaměstnavatelem pro osoby se zdravotním postižením dle § 80, zákona č. 435/2004 Sb. Pracoviště Kroměříž - Pracovní náplň: vedení pokladny, evidence majetku apod., nejedná se o účetnické práce - Požadavky: praxe v oboru ...
účast na úklidu, drobných opravách a údržbě interiéru budov, obsluha topenišť a kotlů (teplo a teplá voda), údržba pozemků a komunikací kolem provozoven, dohled nad činnostmi dodavatelů,aktivní angažovanost v uspořádání a tvorbě systému pravidelného ...
vedení obchodu a marketingu firmy, kompletní vedení provozu restaurace, vzdělání v oboru, případně znalost vietnam. jazyka vítána, stravování zdarma
Angličtina slovem i písmem - úroveň rodilého mluvčího - výhodou Praxe jako administrativní pracovník - výhodou
Hledáme samostatnou a zodpovědnou asistentku, která bude zajištovat administrativní činnost a chod kanceláře. Požadujeme znalost MS Office, MS Outlook, schopnost učit se novým věcem, samostatnost plnit zadané úkoly, výkon administrativních služeb, ...