Volná místa profese klientský poradce/ -kyně - přepážkový pracovník pro Pardubický kraj vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek.
NÁSTUP MOŽNÝ IHNED NEBO DLE DOHODY Nastartujte kariéru u nás! 6 hodinová pracovní doba! NÁPLŇ PRÁCE: - obchodní a administrativní činnost, servis klientům - finanční plánování, poradenské služby - zprostředkování spořících, investičních, ...
Administrativní činnost - papírování, kopírování, kontaktování zákazníků, kontrola plateb. Pracovní doba 07:30 - 16:00, Po - Pá. První kontakt e-mailem (realylife35@gmail.com).
Práce s počítačem, vedení evidence docházek zaměstnanců, vedení fakturace. Pracovní doba: 08:00 - 16:30 První kontakt e-mailem.
Místo výkonu práce: Chrudim NÁPLŇ PRÁCE: zajišťování chodu kanceláře a dílčích administrativních úkonů, příprava techniků,, zpracování dokladů, písemná a telefonická komunikace se zákazníky, práce s interním softwarovým systém. POŽADAVKY: minimálně ...
Administrativní činnost - papírování, kopírování, kontaktování zákazníků, kontrola plateb. Pracovní doba 07:30 - 16:00, Po - Pá. První kontakt e-mailem (realylife35@gmail.com).
NÁPLŇ: každodenní kontakt s obchodními zástupci, zákazníky, příprava a tvorba smluvních dokumentací, administrativní činnost spojená s chodem společnosti, poradenství a odborné konzultace v oblasti dotací NZU, NZU light, RES+3,..administrace ...
Náplň práce: evidence skladových zásob, práce s databázovými programy, vedení evidencí a statistik, komunikace se zákazníky. Požadavky na uchazeče: zkušenost s vedením požadovaných agend, znalost Aj nebo Nj. Práce ve dvousměnném provozu (Po-Pá, ...
Nabízíme: Chráněné pracovní místo pro OZP! Místo výkonu práce: Chrudim Náplň práce: Administrativní úkoly. Expedice zásilek, zpracování objednávek v jednoduchém systému, inventarizace skladu. Příjem, administrativa a třídění zboží. Komunikace se ...
NÁPLŇ: kancelářská administrativní práce, všeobecný administrativní pracovník na zkrácený úvazek 3 hod/den POŽADAVKY: komunikativnost, samostatnost, flexibilita, min. věk 18 let Pracovní poměr na dobu určitou. KONTAKT: telefonicky, e-mailem PO, ...
MÍSTO VÝKONU PRÁCE: nám. Přemysla Otakara II. č.p. 90, Vysoké Mýto-Město, 566 01 Vysoké Mýto NÁPLŇ PRÁCE: práce v administrativě POŽADUJEME: - základní znalost PC (Word, Excel, Power Point) - podmínkou aktivní jazyk - ukrajinština, gruzínština, ...