Pro zaměstnavatele Vložit inzerát

vedoucí organizační složky města loun - městské informační centrum pro Moravskoslezský kraj volná místa - strana 2

Volná místa profese vedoucí organizační složky města loun - městské informační centrum pro Moravskoslezský kraj vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek. - strana 2

zobrazujeme 11 - 20 nabídek práce 
celkem nalezeno 37 volných míst
Nebyl nalezen žádný výsledek pro vedoucí organizační složky města loun - městské informační centrum Moravskoslezský kraj, proto Vám zobrazujeme další volná místa, která by Vás mohla zajímat.

Vedoucí obchodního týmu

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

1. kontakt E-MAILEM: jobs@xevos.eu Máš obchodního ducha a nevzdáš se, dokud nedosáhneš vytyčeného cíle? Umíš pozitivně motivovat lidi a vést svůj obchodní tým? Bavilo by tě realizovat se v oblasti IT a technologií? Pak tady máme nabídku přímo ...

Zaměstnavatel:
XEVOS Solutions s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník - Call centrum (10-20 hodin týdně) - OZP

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

VYHRAZENO pro OZP. První kontakt TELEFONICKY v době 8:00-15:00 hodin, E-MAILEM. Tel.: 736 646 532, e-mail: nabor@optimia.cz Administrativní práce v back office, práce na PC, tvorba tabulek, zajišťování kontaktů pro operátory. Nutno doložit ...

Zaměstnavatel:
OPTIMIA sociální podnik s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrátor e-shopu s Informačními technologiemi (OZP)

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

1. kontakt e-mailem: kariera@scenario.cz Administrátor e-shopu s Informačními technologiemi Rádi pomáháte ostatním? Baví vás svět informačních technologií? Chcete získat zkušenosti v perspektivní a rozvíjející se společnosti? Společnost Scenario ...

Zaměstnavatel:
Scenario s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Knihovníci

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

z: 27.3.2024 Hlavní pracovní náplň: - zajišťování knihovnických a informačních služeb se zaměřením na dětské čtenáře, - lektorská činnost - příprava a realizace vzdělávacích lekcí a kulturních programů pro školy, - příprava a realizace kulturních ...

Zaměstnavatel:
Městské kulturní středisko Nový Jičín, příspěvková organizace
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník / pracovnice

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

1. kontakt e-mailem: haladejova@stavbysk.cz Požadujeme: SŠ vzdělání s maturitou (nejlépe ekonomického nebo obchodního směru); praxe výhodou; pokročilou znalost práce na PC (MS Office, perfektní orientace v Excelu a Wordu); výborné organizační ...

Zaměstnavatel:
Stavby Střechy Komíny s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Recepční - administrativa (30 hodin týdně) - OZP (max. 2. st. invalidity)

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

VYHRAZENO pro OZP s maximálně 2. stupněm invalidity. První kontakt TELEFONICKY v době 9-13 hodin, E-MAILEM. Tel.: 770 172 114, e-mail: hr@edm-sro.cz Požadavky: Organizační schopnosti a systematičnost. Samostatnost, pečlivost a komunikativnost. ...

Zaměstnavatel:
EDM (Entre Direct Marketing) s.r.o.
Přidat k oblíbeným

ADMINISTRATIVNÍ ASISTENT/ASISTENTKA (ZamK)

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

A02 z:8/10/2021 (ZamK) Výhodou: - znalost korejského jazyka slovem i písmem na úrovni rodilého mluvčího pro komunikaci s nadřízenými, přípravu reportů pro vedení společnosti - pokročilá úroveň anglického jazyka. Požadujeme: - organizační ...

Zaměstnavatel:
CHB LOGISTICS s.r.o.
Přidat k oblíbeným

ADMINISTRATIVNÍ ASISTENT/ASISTENTKA (ZamK)

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

A02 z:24/2/2023 (ZamK) Požadujeme: - znalost korejského jazyka slovem i písmem na úrovni rodilého mluvčího pro komunikaci s nadřízenými, přípravu reportů pro vedení společnosti - organizační schopnosti, samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost za ...

Zaměstnavatel:
CHB Facilities a.s.
Přidat k oblíbeným

ADMINISTRATVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE (zástup, vyhrazeno pro OZP)

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

z:28/2/2024 (zástup, vyhrazeno pro OZP) a:4/4/2024 Požadujeme: - SŠ vzdělání s maturitou (ekonomické zaměření výhodou) - organizační schopnosti - dobrou znalost MS Office - komunikativní schopnosti, flexibilitu, spolehlivost, ochotu učit se novým ...

Zaměstnavatel:
VITALITY CZ, s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Asistent / Asistentka vedení společnosti (20-40 hodin týdně)

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

1. kontakt e-mailem. CV zašlete na kremenkoval@fsc-ov.cz. Upozorňujeme na skutečnost, že budeme kontaktovat pouze uchazeče, kteří splní výše uvedené požadavky. Požadavky: VŠ vzdělání (nejlépe ekonomicko-obchodního směru); praxe v oblasti ...

Zaměstnavatel:
F.S.C. BEZPEČNOSTNÍ PORADENSTVÍ, a.s.
Přidat k oblíbeným