Volná místa profese odborní administrativní pracovníci pro Moravskoslezský kraj vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek. - strana 4
Místo výkonu práce: Bruntál vyřizování objednávek firemních zákazníků, práce s účetním programem (ne účetnictví) komunikativnost, samostatnost Telefonicky domluvit osobní pohovor. Životopis s sebou. Kontaktní tel.603 290 232
VYHRAZENO pro OZP. První kontakt E-MAILEM, TELEFONICKY v pracovní dny od 8:00 - 13:00 hodin. Tel.: 776 563 158, 725 984 271, e-mail: pohovory@globy.cz Pozice se zabývá nabízením výrobků z chráněných dílen a hledáním a navazováním nových kontaktů ...
VYHRAZENO pro OZP. První kontakt TELEFONICKY v době 8:00-15:00 hodin, E-MAILEM. Tel.: 736 646 532, e-mail: nabor@optimia.cz Administrativní práce v back office, práce na PC, tvorba tabulek, zajišťování kontaktů pro operátory. Nutno doložit ...
z: 29.1.2024 Nástup možný dohodou Požadujeme: pečlivost, důslednost, zodpovědnost a vlídnost ke klientům, schopnost zvládat stresové situace loajalita schopnost samostatně jednat s klienty výborná znalost práce na počítači (WORD, Excel, ...
Místo výkonu práce : Červený dvůr 918/7, Krnov Nutná znalost office, chuť pracovat,administrativní činnost, práce ve dvousměnném provozu stravné, docházkový bonus Kontakt: Beyer Michaela, tel.: 602667290 (8 - 14 hod), e-mail: ...
VYHRAZENO pro OZP. První kontakt E-MAILEM, TELEFONICKY v pracovní dny od 8:00 - 13:00 hodin. Tel.: 776 563 158, 725 984 271, e-mail: pohovory@globy.cz Požadavky: znalost práce s PC výhodou, nikoliv požadavkem. Veškeré administrativní procesy ...
Nechodit na pracoviště, první kontakt telefonicky v době 8:00-15:00 hodin nebo e-mailem! Tel.: 605 047 030, e-mail: bohdana.simunkova@optimia.cz Požadavky: zkušenosti s vedením lidí podmínkou. Praxe s prací v back office či zákaznickém servisu ...
A02 z:11/10/2023 (ZamK) Náplň práce: - vedení a dohlížení na vývoj realizovaný vývojovým týmem - zodpovědnost přímo mateřské společnosti. Požadujeme: - znalost korejského jazyka slovem i písmem. Kontakt emailem.
A02 z:1/6/2021 (ZamK) Náplň práce: - finanční řízení podniku (zabezpečení ekonomické stability a trvalého růstu společnosti) - reporting a controling výsledků do Korei. Požadujeme: - znalost korejského jazyka (korejský jazyk používán při ...
1. kontakt e-mailem: andrea.mecnerova@data-servis.eu Ahoj, jsem Office Asistant Andrea a v současné době hledám k sobě do týmu kolegyni/kolegu. Pokud jsi člověk pracovitý, přátelský, se smyslem pro humor, jsi vítán. :-) Co bude Tvým úkolem? - Vést ...