Volná místa profese klientský poradce/ -kyně - přepážkový pracovník pro Jihomoravský kraj vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek.
Náplň práce: vystavování faktur za dodávané zboží - inventarizace zboží - vyřizování reklamací - poskyto-vání kvalifikované poradenské činnosti a komplexnějších informací zákazníkovi - spoluvytváření a správa (aktualizace) webových stránek ...
Požadavky a popis činnosti: - dobré znalosti německého jazyka, práce na PC - komunikace s vedením společnosti a zaměstnanci - příprava podkladů a spolupráce s účetní Informace: - mailem - telefonicky.>
Popis činnosti: - komunikace se zákazníky - práce s MS Office - týmová práce Informace: - mailem - telefonicky.>
První kontakt: e-mailem nebo osobně (St 9:00-10:00, Loděnická 963, 691 23 Pohořelice) Administrativní práce, práce na PC na pokročilé úrovni, práce s Excelem. Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, plně hrazené stravenky v hodnotě 90,- ...
osobní, telef. kontakt PO-PÁ 9-15 hod. Přednost mají uchazeči se zájmem o dlouhodobý pracovní poměr Preferujeme znalostí ukrajinské / anglického jazyku Souhlas zaměstnavatele se zaměstneckou kartou.
znalost ruštiny -- B2 znalost angličtiny -- B2 Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.
Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.
Kontakt telefonicky. Nutná znalost UK jazyku a dobrá znalost češtiny. Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.
První kontakt e-mailem. Samostatné práce na počítači v prostředí databázových systémů, tabulkových procesorů, textových editorů. Spravovat firemní web a profil na sociálních sítích VK, Facebook, Youtube, instagram. Poskytování různorodých ...
Jedná se o administrativní činnost, zajištění běžného administrativního chodu společnosti. Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.