Volná místa administrativa Jihomoravský kraj vše přehledně rozdělené podle nejnovějších nabídek. - strana 8
První kontakt e-mailem. Pracovní doba PO - PÁ od 8:00 - 16:00 hodin. Znalost Word, Excel, PP. Jazyky RJ - B2, AJ - B2. ČJ - B2. Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.
První kontakt e-mailem. Vedení týmu v zákaznických kontaktních servisních center v EMEA. Strategické rozhodování o rozvoji dalším směřování v rámci týmu. Dohlížení na rozpočet a zaměstnance daného týmu. - vítány jsou dobré komunikační znalosti ...
První kontakt e-mailem. administrátorská znalost prosředí Windows nebo Linux, A, Microsoft 365 Anglický jazyk na úrovni B1 minimálně Zaměstnanecké výhody: stravenky, dovolená navíc, příspěvek na dopravu, Multisport karta, … Souhlas zaměstnavatele ...
Vedení administrativní agendy společnosti, organizační podpora vedení společnosti. Zajištění chodu salonu, komunikace s klienty, dodavateli a zaměstnanci. Spolupráce na propagaci a reprezentaci společnosti. Zpracování dat, aktualizace interních ...
Angličtina - středně pokročilá minimum, znalost IT - vzdálená správa uživatelských stanic a systémů na různých platformách (Windows, Unix,...) - řešení technických problémů - komunikace s klienty el. formou - instalace operačních systémů - reporting ...
První kontakt telefonicky v době od 9:00 - 16:00 hodin. Požadujeme: - perfektní znalost čínského jazyka Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.
První kontakt: e-mailem nebo osobně (St 9:00-10:00, Loděnická 963, 691 23 Pohořelice) Administrativní práce, práce na PC na pokročilé úrovni, práce s Excelem. Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, plně hrazené stravenky v hodnotě 90,- ...
První kontakt telefonicky Po, Út od 8:00 - 10:00 hodin. Administrativní činnost - práce s menším kolektivem , zpracovaní dokumentů, operativní úkoly, podklady k fakturace, práce s PC email,internet,sociální sítě). Znalost češtiny a ukrajinštiny ...
- Znalost ruského a českého jazyka na komunikativní úrovni. - Příprava podkladů, formálních dokumentů pro jednání a porady, zpracování zápisů. - Vykonávání dílčích administrativních prací, archivace dokumentů. - Kontrola dokladů a jednání s ...
První kontakt e-mailem. Plynulá znalost angličtiny. Komunikace s distributory dle přiděleného portfolia, zpracování cenových nabídek. Zadávání objednávek do interního ERP systému (SAP) a následná komunikace s interními odděleními a ...