Volná místa administrativa Jihomoravský kraj vše přehledně rozdělené podle nejnovějších nabídek. - strana 7
Náplň práce: vystavování faktur za dodávané zboží - inventarizace zboží - vyřizování reklamací - poskyto-vání kvalifikované poradenské činnosti a komplexnějších informací zákazníkovi - spoluvytváření a správa (aktualizace) webových stránek ...
První kontakt e-mailem. Požadavky: - znalost českého a ruského jazyka výhodou - administrativní práce, smlouvy, pošta, vysoká zodpovědnost Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.
První kontakt se zaměstnavatelem e-mailem. Práce v kanceláři. Požadujeme: - Administrativní podpora oddělení managementu - Perfektni ználost anglického a ukrajinského jazyka - Překlady online - Aktivní přistup Souhlas zaměstnavatele se ...
První kontakt e-mailem. Pracovní doba PO - PÁ od 8:00 - 16:00 hodin. Znalost Word, Excel, PP. Jazyky RJ - B2, AJ - B2. ČJ - B2. Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.
První kontakt e-mailem. Vedení týmu v zákaznických kontaktních servisních center v EMEA. Strategické rozhodování o rozvoji dalším směřování v rámci týmu. Dohlížení na rozpočet a zaměstnance daného týmu. - vítány jsou dobré komunikační znalosti ...
Vedení administrativní agendy společnosti, organizační podpora vedení společnosti. Zajištění chodu salonu, komunikace s klienty, dodavateli a zaměstnanci. Spolupráce na propagaci a reprezentaci společnosti. Zpracování dat, aktualizace interních ...
První kontakt telefonicky Po, Út od 8:00 - 10:00 hodin. Administrativní činnost - práce s menším kolektivem , zpracovaní dokumentů, operativní úkoly, podklady k fakturace, práce s PC email,internet,sociální sítě). Znalost češtiny a ukrajinštiny ...
Angličtina - středně pokročilá minimum, znalost IT - vzdálená správa uživatelských stanic a systémů na různých platformách (Windows, Unix,...) - řešení technických problémů - komunikace s klienty el. formou - instalace operačních systémů - reporting ...
- Znalost ruského a českého jazyka na komunikativní úrovni. - Příprava podkladů, formálních dokumentů pro jednání a porady, zpracování zápisů. - Vykonávání dílčích administrativních prací, archivace dokumentů. - Kontrola dokladů a jednání s ...
První kontakt telefonicky v době od 9:00 - 16:00 hodin. Požadujeme: - perfektní znalost čínského jazyka Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.