Volná místa profese technik správy objektu pro Středočeský kraj vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek.
Požadujeme: preciznost, odpovědnost, kvalitu práce. Nutná časová flexibilita. Náplň práce: správa a údržba svěřeného objektu, plánování a kontrola stavebních a jiných úprav a oprav, jednoduchá údržba objektu, obchůzky za účelem kontroly a zajištění ...
Upřesňující údaje: Technický přehled a zdatnost, řidičský průkaz sk. B Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, odměny
Flexibilní úvazek | 5 a více let zkušeností | Práce v rychle rostoucím startupu Jsme Precismo, česká firma, která vyvíjí světový produkt. Vytváříme přesné digitální kopie objektů pro použití ve virtuální realitě. K tomu používáme vlastní unikátní ...
-první kontakt se zaměstnavatelem: Mgr.Marek Rojka,marek.rojka@ibs-sro.com -jedná se o pozici District Finance and Accounting Supervisor řídí každodenní činnosti finančního a účetního oddělení v souladu s obecně uznávanými účetními principy (GAAP) a ...
Academic Congress Hotel s.r.o., hledá pro svůj úspěšný tým nové zaměstnance na pozici „Administrativní pracovník" na plný úvazek. Místo prace : Roztoky u Prahy Pracovní náplň: . Vedení evidence písemností (odeslaná a došlá pošta aj.) na recepci . ...
Pracovní poměr na dobu určitou. Pracovní doba od 7:30 do 15:30 hod. Náplň práce: zpracovávání zakázek, zadávání technikům a následné zpracování hotových zakázek. Způsob 1. kontaktu se zaměstnavatelem: tel. 703675333 (Po-Pá, 9:00-15:00 hod.)
Kontakt: telefonicky od 9:30- 13:00, e-mailem.
Náplň práce: zpracování faktur, fakturace a likvidace faktur, zajišťování dat pro zpracování faktur, pořizování a expedice faktur odběratelů, vypracování prvotních podkladů pro zpracování faktur a účetnictví. Evidence, kontrola, tříděnía zpracování ...
Na pozici specialisty digitálního marketingu budete zodpovědní za plánování, realizaci a optimalizaci digitálních marketingových kampaní v různých kanálech, správu originálního obsahu na sociálních sítích, optimalizaci webových stránek a úpravu ...
vykonávané činnosti: správa emailových schránek, handling zásilek, přijímání poptávek a objednání klientů, kontčrola a úprava dat v interním systému, koordinace kurýrů, příprava přepravních dokumentů -pracovní doba 6,30-15,00 výhody: stravenky, ...