Volná místa profese administrativní pracovník pro Středočeský kraj vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek. - strana 3
Náplň práce: příprava pracovních smluv a ostatní admin. práce dle pokynů nadřízeného
Nabízíme práci v pěkném prostředí a zajímavé ohodnocení. Pracovní doba dle Vašich možností. Vhodné i pro OZP. Stravování zdarma!
- Náplň práce: podpora zahraničních studentů, víza, ubytování, řešení problémů Zkušenost s prací v japonské nebo asijské firmě výhodou
Náplň práce: evidence skladových zásob, práce s databázovými programy, vedení evidencí a statistik, komunikace se zákazníky. Požadavky na uchazeče: zkušenost s vedením požadovaných agend, znalost Aj nebo Nj. Práce ve dvousměnném provozu (Po-Pá, ...
příprava a zúčtování účetních podkladů, komunikace s odběrateli a dodavateli, správa obalového konta a související agenda, kompletní vedení agendy pro přepravu zboží, celní deklarace + zpracování podkladů pro celní řízení, správa e-shopu a ...
Nabízíme: Chráněné pracovní místo pro OZP! Místo výkonu práce: Chrudim Náplň práce: Administrativní úkoly. Expedice zásilek, zpracování objednávek v jednoduchém systému, inventarizace skladu. Příjem, administrativa a třídění zboží. Komunikace se ...
Administrativní činnost - papírování, kopírování, kontaktování zákazníků, kontrola plateb. Pracovní doba 07:30 - 16:00, Po - Pá. První kontakt e-mailem (realylife35@gmail.com).
Administrativní činnost - papírování, kopírování, kontaktování zákazníků, kontrola plateb. Pracovní doba 07:30 - 16:00, Po - Pá. První kontakt e-mailem (realylife35@gmail.com).
Práce s počítačem, vedení evidence docházek zaměstnanců, vedení fakturace. Pracovní doba: 08:00 - 16:30 První kontakt e-mailem.
Náplň práce: komunikace s kolegy, dodavateli, klienty, analýza potřeb zákazníka, poskytování aktuálních informací a administrativa spojená s chodem kanceláře. Požadujeme: SŠ ukončené maturitní zkouškou, řidičský průkaz sk. B, příjemné, asertivní ...