Volná místa profese vedoucí pracovník cestovního ruchu vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek. - strana 4
Náplň práce: - komunikace s ukrajinskými klienty, administrace dovozu a vývozu zboží, komunikace s řidiči, hlídání PHM do kamionu První kontakt osobně: 8 - 15 h nebo telefonicky.
VYHRAZENO PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍ POSTIŽENÍM. Kontaktní osoba Míková Darina Bc., tel. 725 828 376, e-mail: darina.mikova@zmgroup.cz Hledáme zaměstnance pro pobočku Pošta Partner Pracovní doba: 15 až 25 hodin týdně dle domluvy Náplň práce: jedná se o ...
z:29/2/2024 (vyhrazeno pro OZP) Náplň práce: - administrativní práce - jednoduché poštovní služby jako např. příjem x výdej poštovních poukázek, listovních zásilek, balíků apod. - počet hodin týdně 15-25 hod. Požadujeme: - spolehlivost, ...
z:29/2/2024 (vyhrazeno pro OZP) Náplň práce: - administrativní práce - jednoduché poštovní služby jako např. příjem x výdej poštovních poukázek, listovních zásilek, balíků apod. - počet hodin týdně 15-25 hod. Požadujeme: - spolehlivost, ...
TŘ z:13/12/2023 Náplň práce: - domlouvání a evidence zakázek a jejich fakturace - emailová, telefonická a osobní komunikace se zákazníky - všeobecné administrativní úkoly - řešení úkolů zadaných vedením společnosti. Požadujeme: - znalost MS Office ...
Administrativní činnost - papírování, kopírování, kontaktování zákazníků, kontrola plateb. Pracovní doba 07:30 - 16:00, Po - Pá. První kontakt e-mailem (realylife35@gmail.com).
Vyhrazeno pro OZP. První kontakt e-mailem, telefonicky v době 9-14 hodin. Tel.: 775 776 627, 775 776 629 , e-mail: prace@miss-ostrava.cz Požadavky: znalost práce na PC, MS Office (excel, word, outlook), internet, příjemné vystupování, ...
Náplň práce: administrativní práce spočívající ve vyřizování objednávek a odpovědí na telefonátty Požadujeme: základní znalost rumunského jazyka (z důvodu potřeby komunikace se zaměstnanci z Rumunska a Moldavska).
Nástup možný i po dohodě. Možnost výkonu práce i na zkrácený úvazek. Požadujeme: ŘP sk. B; praxe minimálně 2 roky, nutná základní znalost účetnictví; spolehlivost, zodpovědnost. Zájemci se mohou hlásit v pracovní dny od 8,00 do 15,00 hod. u pana ...
Kontakt zasláním životopisu na e-mail michal.houdek@energomontaze.cz nebo telefonicky. Požadujeme: - SŠ/VŠ, vhodné i pro absolventy - dobrá znalost práce na PC - řidičský průkaz sk. B - zodpovědnost, spolehlivost, časová flexibilita - ...