Volná místa profese vedoucí pracovník cestovního ruchu vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek. - strana 2
KO: Petruška Petr Ing., tel.: + 420 553 816 944 - volejte v pracovní dny 08:00 - 16:00 hod., e-mail: petruska@hansen-electric.cz Znalost jazyka farsi, angličtina. Požadované zkušenosti z důlní geologie, z prodeje zařízení pro doly, vedení ...
Náplň práce: administrativní práce Životopis zasílejte na e-mail: abramov1@seznam.cz
Místo výkonu práce: Chrudim NÁPLŇ PRÁCE: zajišťování chodu kanceláře a dílčích administrativních úkonů, příprava techniků,, zpracování dokladů, písemná a telefonická komunikace se zákazníky, práce s interním softwarovým systém. POŽADAVKY: minimálně ...
Společnost Z + M Logistics, spol. s r.o. hledá zaměstnance pro pobočku Pošta Partner do lokality Velký Dřevíč, okr. Náchod. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok), zkrácený pracovní úvazek na 15 - 25 hod./týdně. Zaměstnání je vyhrazeno pro osoby ...
Kontakt telefonicky nebo e-mailem na adresu petra.kapucianova@energomontaze.cz. Požadujeme: - dobrá znalost práce na PC - zodpovědnost, spolehlivost, časová flexibilita - komunikativnost, ochota učit se novým věcem. Náplň práce: - ...
NÁPLŇ: každodenní kontakt s obchodními zástupci, zákazníky, příprava a tvorba smluvních dokumentací, administrativní činnost spojená s chodem společnosti, poradenství a odborné konzultace v oblasti dotací NZU, NZU light, RES+3,..administrace ...
Náplň práce: vedení jednoduchých evidencí, výkazů a seznamů., vkládání účetních dokladů do počítače Zaměstnavatel požaduje: bezchybnost a rychlost při opakovaných úkonech na PC; samostatnost, zodpovědnosti, spolehlivost, schopnost rychle se ...
Nástup po dohodě. V případě Vašeho zájmu nám zašlete životopis na e-mail: nova@ftl.cz Kontaktní osoba Nová Petra Mgr., tel. 606738652 Náplň práce: zodpovědnost za různorodé administrativní činnosti spojené s chodem divize, zpracování zakázek a ...
VYHRAZENO pro OZP. První kontakt TELEFONICKY v době 7:00-16:00 hodin, E-MAILEM. Tel.: 775 636 005, e-mail: kalusova@t-wood.cz Všechna místa jsou přizpůsobená pro OZP zaměstnance. Správa internetových obchodů CZ, SK. Komunikace se zákazníky psanou, ...
Administrativní činnost - papírování, kopírování, kontaktování zákazníků, kontrola plateb. Pracovní doba 07:30 - 16:00, Po - Pá. První kontakt e-mailem (realylife35@gmail.com).