Volná místa profese vedoucí pobočky tesco finančních služeb vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek. - strana 10
VYHRAZENO PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍ POSTIŽENÍM. Kontaktní osoba Míková Darina Bc., tel. 725 828 376, e-mail: darina.mikova@zmgroup.cz Hledáme zaměstnance pro pobočku Pošta Partner Pracovní doba: 15 až 25 hodin týdně dle domluvy Náplň práce: jedná se o ...
místo výkonu práce: Okay elektrospotřebiče Bruntál Trestní bezúhonnost. Příjemné vystupování, praxe v maloobchodě nebo ve službách výhodou. Maturita podmínkou. Prodej služeb a zboží, práce na PC, obsluha kasy, vystavování zboží, plnění úkolů ...
KONTAKT PRVOTNĚ E-MAILEM : Míková Darina Bc., tel.: 725828376, e-mail: darina.mikova@zmgroup.cz Hledáme zaměstnance pro pobočku Pošta Partner do lokality Praha, Malá Strana. Jedná se o administrativní práci - jednoduché poštovní služby jako např. ...
Naše obchodní společnost působí na českém trhu více jak 20 let. Nabízíme ve svých vlastních provozovnách motoristům komplexní profesionální služby. Do našeho rozšiřujícího se kolektivu na pobočku Autocentrum hledáme šikovného a spolehlivého ...
Do týmu firemní infrastruktury hledáme nové kolegy/kolegyně na pozici Systémový administrátor/ka. Pozice je vhodná pro uchazeče se SŠ a VŠ vzděláním zaměřeným na informační technologie. Náplň práce je především: - automatizovaná instalace ...
První kontakt e-mailem. Plynulá znalost angličtiny. Komunikace s distributory dle přiděleného portfolia, zpracování cenových nabídek. Zadávání objednávek do interního ERP systému (SAP) a následná komunikace s interními odděleními a ...
První kontakt e-mailem. Plynulá znalost angličtiny. Komunikace s distributory dle přiděleného portfolia, zpracování cenových nabídek. Zadávání objednávek do interního ERP systému a následná komunikace s interními odděleními a zákazníkem. Řešení ...
Kontakt: Krychfalushiy Yana, tel.: 608731881, e-mail: yana.krych@gmail.com Upřesňující informace: - řízení a koordinace činnosti v oblasti prodeje textilu a marketingu v rámci podniku - Zavádění a řízení prodejního procesu - zajišťování dodávek a ...
z:14/3/2024 a:4/4/2024 Náplň práce: - zpracování předpisů úhrad za užívání bytů a garáží - zpracování sald měsíčních záloh, ručních zápočtů, ruční dohledávání a rozpis dluhů, SIPO. - zpracování vyúčtování služeb a zúčtovatelných ...
Hledáme samostatnou a zodpovědnou asistentku, která bude zajištovat administrativní činnost a chod kanceláře. Požadujeme znalost MS Office, MS Outlook, schopnost učit se novým věcem, samostatnost plnit zadané úkoly, výkon administrativních služeb, ...