Pro zaměstnavatele Vložit inzerát

vedoucí pobočky tesco finančních služeb volná místa - strana 10

Volná místa profese vedoucí pobočky tesco finančních služeb vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek. - strana 10

zobrazujeme 91 - 100 nabídek práce 
celkem nalezeno 249 volných míst
Nebyl nalezen žádný výsledek pro vedoucí pobočky tesco finančních služeb, proto Vám zobrazujeme další volná místa, která by Vás mohla zajímat.

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE POŠTY PARTNER

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

VYHRAZENO PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍ POSTIŽENÍM. Kontaktní osoba Míková Darina Bc., tel. 725 828 376, e-mail: darina.mikova@zmgroup.cz Hledáme zaměstnance pro pobočku Pošta Partner Pracovní doba: 15 až 25 hodin týdně dle domluvy Náplň práce: jedná se o ...

Zaměstnavatel:
Z + M Logistics, spol. s r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník/ce

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

místo výkonu práce: Okay elektrospotřebiče Bruntál Trestní bezúhonnost. Příjemné vystupování, praxe v maloobchodě nebo ve službách výhodou. Maturita podmínkou. Prodej služeb a zboží, práce na PC, obsluha kasy, vystavování zboží, plnění úkolů ...

Zaměstnavatel:
Filip Thurz
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník pošta partner OZP/OZZ

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

KONTAKT PRVOTNĚ E-MAILEM : Míková Darina Bc., tel.: 725828376, e-mail: darina.mikova@zmgroup.cz Hledáme zaměstnance pro pobočku Pošta Partner do lokality Praha, Malá Strana. Jedná se o administrativní práci - jednoduché poštovní služby jako např. ...

Zaměstnavatel:
Z + M Logistics, spol. s r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník/pracovnice prodeje

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Naše obchodní společnost působí na českém trhu více jak 20 let. Nabízíme ve svých vlastních provozovnách motoristům komplexní profesionální služby. Do našeho rozšiřujícího se kolektivu na pobočku Autocentrum hledáme šikovného a spolehlivého ...

Zaměstnavatel:
W & P company s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Systémový administrátor/ka

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Do týmu firemní infrastruktury hledáme nové kolegy/kolegyně na pozici Systémový administrátor/ka. Pozice je vhodná pro uchazeče se SŠ a VŠ vzděláním zaměřeným na informační technologie. Náplň práce je především: - automatizovaná instalace ...

Zaměstnavatel:
TESCO SW a.s.
Přidat k oblíbeným

Sales Coordinator

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

První kontakt e-mailem. Plynulá znalost angličtiny. Komunikace s distributory dle přiděleného portfolia, zpracování cenových nabídek. Zadávání objednávek do interního ERP systému (SAP) a následná komunikace s interními odděleními a ...

Zaměstnavatel:
Gardner Denver CZ + SK, s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Sales Coordinator

Plný úvazek | Inzerováno před 5 dny

První kontakt e-mailem. Plynulá znalost angličtiny. Komunikace s distributory dle přiděleného portfolia, zpracování cenových nabídek. Zadávání objednávek do interního ERP systému a následná komunikace s interními odděleními a zákazníkem. Řešení ...

Zaměstnavatel:
Gardner Denver CZ + SK, s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Řídící pracovníci v oblasti obchodu

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Kontakt: Krychfalushiy Yana, tel.: 608731881, e-mail: yana.krych@gmail.com Upřesňující informace: - řízení a koordinace činnosti v oblasti prodeje textilu a marketingu v rámci podniku - Zavádění a řízení prodejního procesu - zajišťování dodávek a ...

Zaměstnavatel:
VIG investimento s.r.o
Přidat k oblíbeným

REFERENT/REFERENTKA EKONOMICKÉHO ÚSEKU

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

z:14/3/2024 a:4/4/2024 Náplň práce: - zpracování předpisů úhrad za užívání bytů a garáží - zpracování sald měsíčních záloh, ručních zápočtů, ruční dohledávání a rozpis dluhů, SIPO. - zpracování vyúčtování služeb a zúčtovatelných ...

Zaměstnavatel:
Stavební bytové družstvo ve Frýdku - Místku
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovníci - OZP

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Hledáme samostatnou a zodpovědnou asistentku, která bude zajištovat administrativní činnost a chod kanceláře. Požadujeme znalost MS Office, MS Outlook, schopnost učit se novým věcem, samostatnost plnit zadané úkoly, výkon administrativních služeb, ...

Zaměstnavatel:
Jan Novák
Přidat k oblíbeným