Volná místa profese vedoucí pobočky tesco finančních služeb pro Zlínský kraj vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek.
Náplň práce: - obchodní činnost - komunikace s klientem (osobní, telefonická, e-mailová) - tvorba cenových nabídek - administrativa Požadujeme: - obchodního ducha - chuť se učit - výborné komunikační schopnosti - samostatnost a pečlivost - ...
Náplň práce: obchodní činnost, komunikace s klientem (osobní, telefonická, e-mailová), tvorba cenových nabídek a administrativa. Požadujeme: obchodního ducha, chuť se učit, výborné komunikační schopnosti, samostatnost, pečlivost, organizační ...
administrativní práce, vyřizování telefonů, vyřizování na úřadech, komunikační a organizační schopnosti, pozitivní přístup, znalost MS Office (Word, Excel, Internet), ŘP "B" - aktivní řidič, spolehlivost, samostatnost, práce pro osobu se zdrav. ...
vedení obchodu a marketingu firmy, kompletní vedení provozu restaurace, vzdělání v oboru, případně znalost vietnam. jazyka vítána, stravování zdarma
Hledáme samostatnou a zodpovědnou asistentku, která bude zajištovat administrativní činnost a chod kanceláře. Požadujeme znalost MS Office, MS Outlook, schopnost učit se novým věcem, samostatnost plnit zadané úkoly, výkon administrativních služeb, ...
Co bude náplní Vaší práce? . správa a údržba nemovitostí a jejich kontrola . práce v terénu po celé Morave, príležitostne i Čechách – každodenní cestování . vyrřzování agendy na úřadech, predevším stavebních či katastrálních . lehčí manuální práce ...
SVĚT OKEN ROZŠIŘUJE SVŮJ TÝM ADMINISTRATIVNÍCH PRACOVNÍKŮ NA CENTRÁLE VSETÍN Náplň práce: - obchodní činnost - telefonická a e-mailová komunikace s pobočkami a klienty - tvorba cenových nabídek Požadujeme: - technické myšlení a obchodního ducha - ...
perfektní znalost MS Office (Word, Excel, Outlook), FB, Linkedin, Google a účetního systému, služební telefon, životopis na e-mail
pracoviště Střílky - Náplň práce: zajištění spisové služby a evidence, vyhotovování písemností, evidence pošty, vedení pokladny školy, vyhotovování nástupní dokumentace pro nové zaměstnance, zpracování měsíční evidence docházky, atd. - zkrácený ...
Nástup dle dohody Do našeho týmu hledáme spolehlivou a komunikativní kolegyni na poloviční pracovní poměr, na pozici "Asistentka jednatele". Co NABÍZÍME? " pracovní poměr na poloviční úvazek v kanceláři v centru Zlína od 10:00 hod - 14:00 hod ...