Volná místa profese vedoucí maloobchodního oddělení vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek. - strana 8
kontaktní osoba:Klára Čiperová, e-mail: rferl.jobs@teamio.eu způsob 1. kontaktu: e-amilem upřesňující informace: RFE/RL hledá nového kolegu/kolegyni na pozici Administrative Assistant and Service Desk Coordinator do oddělení Networks a Information ...
-první kontakt se zaměstnavatelem: Mgr.Marek Rojka,marek.rojka@ibs-sro.com -jedná se o pozici District Finance and Accounting Supervisor řídí každodenní činnosti finančního a účetního oddělení v souladu s obecně uznávanými účetními principy (GAAP) a ...
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍCI (M+Ž) - práce na PC (MS Office) - zajišťování chodu kanceláře - evidence pošty, příprava podkladů pro fakturaci, příprava podkladů pro mzdové oddělení - řidičský průkaz B výhodou - cizí jazyk výhodou - AJ, NJ, RJ - možnost ...
Bečková Katarína, tel.: 773 782 010, e-mail: hr@edm-sro.cz Administrativní podpora vedení společnosti a personálnímu oddělení,zpracování příchozí a odchozí pošty, fakturace, plnění požadavcků dle zadání nadřízeného. Sick Day, Stravenkový paušál ...
KONTAKT PRVOTNĚ E-MAILEM : YALIN YUREGIL, tel.: +420 222 986 910, e-mail: yalin@yeyeagenci.com JAZYK NA ÚROVNI RODILÝ MLUVČÍ - ČEŠTINA, POKROČILÁ ZNALOST ANGLIČTINY. VEDOUCÍ MARKETINGU A PRODEJE ELEKTRICKÝCH KOL. OBCHOD S ELEKTRICKÝMI KOLY MÁ ...
Společnost se zabývá velkoobchodem a maloobchodem s produkty a dále výzkumem a vývojem produktů v oblasti intelligent-devices, robotiky, smart-výrobků, ad. V budoucnosti je plánována též vlastní výroba těchto produktů. Pro společnost hledáme ...
Hledáme pracovnici na pozici: -administrativní pracovník v ekonomickém oddělení. Požadované zkušenosti: praktické zkušenosti s fakturací, zadáváním faktur do evidence (výhoda SW Pohoda), agenda evidence faktur a úhrad, cestovní příkazy a likvidace, ...
PRVOTNÍ KONTAKT E-MAILEM : Mgr. Zuzana De la Guía Escobar, e-mail: work@bluelinkservices.cz Práce s PC. Zkušenost se zákaznickým servisem na vedoucí pozici. Angličtina - aktivní, minimálně na úrovni C1, slovem i písmem, další jazyky ...
-vykonávané činnosti: administrativní podpora operativního oddělení, emailová a telefonická komunikace, údržba plynulého chodu kanceláří, zpracování reportů -pracovní doba 8-16,30 -první kontakt emailem: hr@general-overnight.cz
-vykonávané činnosti: administrativní podpora operativního oddělení, emailová a telefonická komunikace, údržba plynulého chodu kanceláří, zpracování reportů -pracovní doba 8-16,30 -první kontakt emailem: hr@general-overnight.cz