Volná místa profese technická zákaznická podpora - level 1 vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek. - strana 2
kontakt: Anna Mazurová, e-mail: anna.mazurova@global.ntt MVP: Milevská 2095/5 Krč, 14000 Praha 4 Zkušenost s technickým supportem (sítě/servery), orientace na zákazníka, aktivní znalost Angličtiny.Level 3 support with the main focus on Networking ...
Do našeho týmu hledáme kolegu/kolegyni na pozici Administrativní asistent/ka. Čeká Vás zajímavá a rozmanitá práce v oblasti výroby a prodeje doplňků stravy. Náplň práce 1. kompletní administrativní podpora kanceláře 2. zajištění chodu kanceláře 3. ...
Mádlo Roland, e-mail: roland.madlo@siemens.com Vaším úkolem bude - jako první kontaktní bod pro naše zákazníky budete zajišťovat hladký chod našich projektů, služeb a platforem a pomáhat překonat jakékoli nadcházející problémy - odpovídat na ...
1. kontakt telefonicky Po-Pá od 7:00 do 17:00 hod. č. 739 330 112, osobně nebo e-mailem na adresu info@autoservisvavra.cz. Požadujeme: - min. středoškolské vzdělání s maturitou - výborné komunikační schopnosti. - profesionální vystupování. - ...
*KO: Květoňová Jana Mgr. tel.: Mob: +420 604 297 725. Životopis zašlete na e-mail: jana.kvetonova@brano.eu Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít: - SŠ/VŠ vzdělání, nebo odpovídající délka praxe v IT - zkušenost se správou SW/HW - znalost ...
1. kontakt e-mailem: Dimitrova Andrea, e-mail: dimitrova@cermat.cz Pokročilá znalost českého jazyka nutná. Zaměstnanecké výhody: stravenková karta, 5 týdnů dovolené, zdravotní volno.
Pracovní náplň: - Navrhování, implementace a údržba zásad a plánů zálohování pro různé typy dat a aplikace. - Monitorování, řešení potíží a optimalizace výkonu a dostupnosti zálohování - Obnova dat a systémů v případě scénářů obnovy po ...
Požadujeme: ekonomické myšlení, PC znalosti schopnost provádět finanční analýzu a plánovat fundraisingové aktivity schopnost organizování fundraisingových akcí a kampaní výborná znalost základních principů a metod fundraisingu, včetně grantů, ...
PRVOTNÍ KONTAKT E-MAILEM : Kühn Jitka, e-mail: Jitka.kuhn@accolade.com Nový kolega/nová kolegyně bude… " Vést tým 6+ koordinátorů zákaznické podpory - koučování, zpětná vazba, docházka, rozvoj " Spolupracovat s dalšími týmy - úprava procesů, práce ...
- V rámci pracovních záležitosti výjezdy po celé ČR Kontakt: životopisy zasílejte e-mailem