Volná místa profese technická zákaznická podpora - level 1 pro Jihomoravský kraj vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek.
První kontakt e-mailem. Následující dovednosti jsou vítány: - Bakalářský titul v oboru - Plynulá znalost anglického jazyka - Předchozí zkušenost s technickou podporou - Vynikajicí interpersonální a verbální dovednosti - Dobré administrativní ...
Požadavky: - řidičské oprávnění sk. B Zaměstnanecké výhody: - příspěvek na obědy, příspěvek na telefon Informace: - mailem - telefonicky.>
Pozadavky: Plynulá angličtina o Výborné analytické schopnosti a aktivní přístup k řešení problémů o Zkušenost s podporou databází a počítačových sítí o Velmi dobré komunikační dovednosti o Prozákaznicky orientovaný přístup Napln prace: o návrh, ...
komunikační dovednosti o výborná angličtina (slovem i písmem) o odolnost vůči stresu o schopnost rychle se adaptovat na nové situace; odpovědnost o technické zkušenosti výhodou o technicko-administrativní zkušenosti výhodou o zkušenost se vzdálenou ...
První kontakt e-mailem, osobně nebo telefonicky Po - Pá od 10:00 - 14:00 hodin. Náplň práce: maximální podpora společnosti, práce na samostatných úkolech, administrativní a organizační činnosti Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.
Vedení administrativní agendy společnosti, organizační podpora vedení společnosti. Zajištění chodu salonu, komunikace s klienty, dodavateli a zaměstnanci. Spolupráce na propagaci a reprezentaci společnosti. Zpracování dat, aktualizace interních ...
- administrativní podpora - nutná znalost anglického jazyka 5 týdnů placené dovolené, příspěvek na stravování, penzijní připojištění, životní pojištění, atd. Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou
Analyst (Data): - vyvíjí obchodní řešení prostřednictvím neustálé modifikace stávajících řešení business intelligence - dohlíží a provádí konverzi dat na poznatky, které povedou k informovaným obchodním rozhodnutím - v rámci přidělených ...
První kontakt e-mailem. Co Vás čeká? Přijímání a zpracování objednávek a požadavků přes interní systém či telefon 80 % času se jedná o administrativu, 20 % o telefonický kontakt Spolupráce se zahraničními kolegy, distributory a výrobci Co ...
První kontakt se zaměstnavatelem e-mailem. Dobrá znalost angličtiny. Práce s interními systémy typu SAP/Oracle. Analýza vstupních dat a jejich validace. Úprava zákaznických a dodavatelských účtů, případně jejich mazání z databáze. Komunikace s ...