Pro zaměstnavatele Vložit inzerát

referent administrativy volná místa - strana 7

Volná místa profese referent administrativy vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek. - strana 7

zobrazujeme 61 - 70 nabídek práce 
celkem nalezeno 818 volných míst
Nebyl nalezen žádný výsledek pro referent administrativy, proto Vám zobrazujeme další volná místa, která by Vás mohla zajímat.

Všeobecní administrativní pracovníci

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Balagtas Glenda, tel.: 771217976, e-mail: glendasanjuan18@gmail.com práce v administrativě v jedné z provozoven v centru Prahy, požadujeme dochvilnost a pracovitost, zkušenost v oboru vítaná, pečlivost, dobrý fyzický stav, znalost AJ podmínkou, ...

Zaměstnavatel:
Glenda Balagtas
Přidat k oblíbeným

Všeobecní administrativní pracovníci

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Jana Bošinová, e-mail: office@pragongroup.cz Praxe v administrativě obchodní společnosti, samostatné jednání dle pokynů zaměstnavatele. Výborná znalost práce na PC a aplikací MS Office. Řidičský průkaz skupiny B, souhlas s vysíláním na pracovní ...

Zaměstnavatel:
Pragon Services, s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativní asistent/asistentka

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Nástup možný i dohodou; možnost výkonu práce i na zkrácený úvazek. Náplň práce: Podpora pro manažera pobočky (administrativa, pošta, reporty, prezentace); Jednoduchý servis příchozích klientů na pobočku Požadujeme: cit pro pečlivost a přesnost; ...

Zaměstnavatel:
PM Musilová Hranice s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Všeobecní administrativní pracovníci

Plný úvazek | Inzerováno déle jak týden

e-mail: glendasanjuan18@gmail.com práce v administrativě v jedné z provozoven v centru Prahy, požadujeme dochvilnost a pracovitost, zkušenost v oboru vítaná, pečlivost, dobrý fyzický stav, znalost AJ podmínkou, práce anglicky mluvícím ...

Zaměstnavatel:
Thai Spa Traditional s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník/ce

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Náplň práce: komunikace s kolegy, dodavateli, klienty, analýza potřeb zákazníka, poskytování aktuálních informací a administrativa spojená s chodem kanceláře. Požadujeme: SŠ ukončené maturitní zkouškou, řidičský průkaz sk. B, příjemné, asertivní ...

Zaměstnavatel:
SPACE COM spol. s r.o.
Přidat k oblíbeným

Všeobecní administrativní pracovníci

Plný úvazek | Inzerováno déle jak týden

Náplň práce: Administrativa související s žádostmi o povolení pobytu cizinců na území České republiky, vedení spisovny, příprava pošty, vedení materiálové evidence. Výkon činnosti bez kontaktu s klienty. Oulická Zdeňka Ing., e-mail: ...

Zaměstnavatel:
Ministerstvo vnitra
Přidat k oblíbeným

VŠEOBECNÝ ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK / PRACOVNICE

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

VŠEOBECNÝ ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK / PRACOVNICE - Místo výkonu: Bieblova č.p. 1110/1b, 500 03 Hradec Králové 3 - Pracovní poměr na dobu neurčitou, nástup dle domluvy, pružná pracovní doba - Náplň práce: zajištěni chodu kanceláře, běžná ...

Zaměstnavatel:
FinPrioritaas, s.r.o.
Přidat k oblíbeným

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE ODBORU DOPRAVY

Plný úvazek | Inzerováno déle jak týden

TŘ z:17/4/2024 OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ Tajemnice Magistrátu města Třince vyhlašuje výběrové řízení č. 06/2024 na obsazení pracovního místa: administrativní pracovník/pracovnice odboru dopravy Místo výkonu práce: statutární město ...

Zaměstnavatel:
Statutární město Třinec
Přidat k oblíbeným

Všeobecní administrativní pracovníci

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Mykhailo Izai, tel.: +420 776 615 115, e-mail: personalni.jobscentr@proton.me úterý od 8:00-8:30 Náplň práce: - vyřizování administrativních věcí - vedení evidence písemností v určeném úseku nebo v celé organizaci - zpracování databázových souborů ...

Zaměstnavatel:
Jobscentr Administration Management s.r.o.
Přidat k oblíbeným

PRACOVNÍK/CE CALL CENTRA (PŮJČOVNA AUT A LODÍ)

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

CIZ Náplň práce: komunikovat s klienty, zodpovídat jejich dotazy přes telefon nebo e-mailem, sjednávání obchodu, půjčování aut a půjčování lodí. Zpracování drobné administrativy na počítači. Požadujeme: znalost filipínštiny a angličtiny z důvodů ...

Zaměstnavatel:
Yachtcentrum & team s.r.o.
Přidat k oblíbeným