Volná místa profese referent administrativy vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek. - strana 3
VYHRAZENO PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM. Životopis zasílejte na email: martin.schmidt@repoint.cz Pracovní doba: Po-Pá ranní směna, úvazek dle domluvy 20-35 hod. týdně Náplň práce: příjem a výdej zásilek včetně kontroly dokumentů, zadávání ...
První kontakt e-mailem nebo telefonicky. Do úspěšné a dynamicky rozvíjející se finanční a developerské skupiny PRESTON Capital a.s. hledáme vhodného kandidáta/kandidátku na pozici: SPECIALISTA ADMINISTRATIVY A PROJEKTŮ S PLYNULOU ANGLIČTINOU A ...
KONTAKT : ZINAYIDA OCHKAN, tel.: +420 722 080 290 - volat úterý 8 - 8.30h, e-mail: admin@domefinance.cz Náplň práce: - Pracovník bude zajištovat komunikaci s klienty, vítány jazyky AJ a UKR. - Vedeni evidence písemností v úročeném úseku nebo v ...
z: 9.1.2024 Jak bude vypadat vaše náplň práce? Ráno zkontrolujete a vytisknete objednávky, které vyskladníte, vyfakturujete, zabalíte a připravíte dopravci. Ve zbytku času budete mít na starost zajištění chodu kanceláře administrativy. Pokud budete ...
Náplň práce: Pracovník bude zajišťovat komunikaci také (cizojazyční), poradenský servis, vedení jednoduchých evidencí. Vedení evidence písemnost (odeslaná a došlá pošta aj.) v určeném úseku nebo v celé organizaci. Vyřizování administrativy ...
Ochkan Volodymyr, tel.: +420 720 976 903, e-mail: admin@solidfinance.cz Po: 10:00-11:00 Náplň práce: - Pracovník bude zajištovat komunikaci s klienty, vytány Ukrajinčina. - poradenský servis - Vyřizování administrativy související se zahraničními ...
Kontakt: Lyakh Ivan, tel.: 774 281 533, e-mail: admin@einemann.cz Náplň práce: zajišťovat komunikaci s klienty, vedení evidence písemností v úročeném úseku nebo v celé organizaci, vyřizování administrativy související se zahraničními cestami a ...
MSM Group s.r.o., hledá pro svůj úspěšný tým nové zaměstnance na pozici „Administrativní pracovník" na plný úvazek. Místo prace : Praha Pracovní náplň: . Vedení evidence písemností (odeslaná a došlá pošta aj.) na recepci . Vedení administrativy . ...
Náplň práce: kompletní zajištění administrativy společnosti - sepisování obchodní korespondence, komplexní podpora organizace konferencí a seminářů, komunikace s klienty, tvorba, kontrola a revize interních dokumentů společnosti, revize smluv, ...
z: 4.3.2024 Pracovník administrativy a zabezpečení provozu firmy provádějící interiérová řemesla. Upřednostňujeme vzdělání stavebního směru, nejlépe SPŠ stavební. Občasná manipulace zboří (45kg) Kontakt: Ing. Jiří Jankot, tel: 736 646 649, mezi ...