Volná místa profese pokladník vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek.
kontaktní osoba: JUDr. Jiří Gorčík, e-mail: j.gorcik@radapartner.cz 1.kontakt: e-mailem upřesňující informace: Pracovní pozice: Finance Director Náplň práce / odpovědnost za: • plánování, řízení, koordinace a kontrola účetních operací ...
Kdo nahlásil: Lenka Krčálová, e-mail: lenka.krcalova@europeivf.com Baví Vás dávat věcem řád, jste orientovaní na spokojenost klientů, máte organizační a komunikační schopnosti, pak můžete být přesně tím, koho hledáme na pozici: Front Office ...
Iana Boiarschi, e-mail: ana.boiarschi@kuonitumlare.com Náplň práce: Zodpovědnost za všechny denní finanční transakce, jako je vystavení faktur, platby a td. Zodpovědnost za příslušné časové rozmezí a zaúčtování všech výdajů na konci měsíce. Měsíční ...
Bc. Jiřina Nováková, e-mail: Jirina.novakova@mixa.cz Požadavky: zkušenosti z vedoucí pozice - schopnost vést a řídit zaměstnance, cílevědomost, schopnost dotahovat věci do konce, organizační a komunikační schopnosti, schopnost zvládat stresové ...
VYHRAZENO PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM. Životopis zasílejte na email: martin.schmidt@repoint.cz Pracovní doba: ranní směna, úvazek dle domluvy 20-35 hod. týdně Náplň práce: méně náročná práce v čistém a klidném prostředí - poskytování ...
Životopisy zasílejte na email: novotny@gordex.cz, kontaktní osoba Novotný David, tel. 606 661 363 (volat 8:00-15:00) Náplň práce: jedná se o administrativní činnost s částečným přesahem do účetní problematiky, pracovník vyřizuje evidenci přijatých ...
Do našeho týmu hledáme kolegu/kolegyni na pozici Administrativní asistent/ka. Čeká Vás zajímavá a rozmanitá práce v oblasti výroby a prodeje doplňků stravy. Náplň práce 1. kompletní administrativní podpora kanceláře 2. zajištění chodu kanceláře 3. ...
Finanční kontrolor/ka - kontrola finančních operací restauračního úseku, zajištění správného účtování výnosů a spotřeby, příprava týdenních reportů. Sestavování budgetu obou hotelů. Spolupráce s externími partnery a úřady. Identifikace a řešení ...
Poskytování celé řady každodenních administrativních služeb v autobusové dopravě dle pokynu. Plánování, vystavování faktur a uchovávání dokladů, komunikace s personálem a cestující, logistika, . Kontrola záznamů a dokladů o provozu vozidla a ...
Vedení administrativní agendy společnosti, organizační podpora vedení společnosti. Zajištění chodu kanceláře, komunikace s klienty , dodavateli a zaměstnanci. Spolupráce na propagaci a reprezentaci společnosti. Spolupráce při vedení účetnictví ...