Volná místa profese odborný referent/vrchní referent oddělení kontroly zvláštních činností iv, finan vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek. - strana 12
Běžné práce údržby v areálu závodu a přilehlých budov, odpadové hospodářství, drobné dozorčí činnosti, obsluha drtičky polystyrenu. Příspěvek na stravování v podnikové jídelně, příspěvek na důchodové spoření.
Administrativní podpora chodu společnosti Jazykové požadavky: český a ukrajinský jazyk Náplň práce: administrativní a tlumočnické činnosti pro ukrajinské občany (doprovázení na úřady, do nemocnic apod.)
-administratviní podpora chodu společnosti -znalost českého a ukrajinského jazyka náplň práce: administrativní a tlumočnické činnosti pro ukrajinské občany-doprovázení na úřady, do nemocnic apod. osobní kontakt možný po předchozí telefonické domluvě ...
Pelcová Drahuše Ing., tel.: 283 104 557, e-mail: drahuse.pelcova@cssz.cz Náplň činnosti na tomto služebním místě: zajišťování specializovaných agend důchodového pojištění, nemocenského pojištění a pojistného na sociální zabezpečení a příspěvku na ...
PRVOTNÍ KONTAKT E-MAILEM : Tereza Madansky, e-mail: Terezamadansky@gmail.com Zajišťování administrativních činností. Komunikace s dodavateli. Požadujeme : - samostatnost a flexibilitu - výbornou znalost práce na PC - orientaci v oblasti ...
Upřesňující informace: Všeobecní administrativní pracovníci vykonávají různé kancelářské a administrativní činnosti podle stanovených postupů: evidence, příprava, třídění, klasifikace a ukládání informací; příprava jednoduchých zpráv a ...
Kontakt: e-mail: nnarmania@amcenters.com Přednostně mít zkušenosti v oblasti lékařské činnosti. Dostupnost dokladů potvrzujících výše uvedené skutečnosti je vítána. Zkušenosti s řízením podniku jsou podmínkou. Znalost jazyků: Znalost češtiny C1, ...
Bečková Katarína, tel.: 773 782 010, e-mail: hr@edm-sro.cz Administrativní podpora vedení společnosti a personálnímu oddělení,zpracování příchozí a odchozí pošty, fakturace, plnění požadavcků dle zadání nadřízeného. Sick Day, Stravenkový paušál ...
Povinnosti pracovníka: spoluúčast na úklidu, drobných opravách a údržbě interiéru budov, řešení nevhodného chování nájemníků a návštěvníků jako je hlučnost nebo poškozování majetku, informování vedení a majitelů budov o nutnosti větších oprav, ...
Náplň práce: administrativní činnosti podle stanovených postupů, evidence, příprava a ukládání informací, otevírání, rozdělování a odesílání pošty, příprava jednoduchých formulářů, předávání elektronických a telefonických dotazů kompetentním osobám, ...