Pro zaměstnavatele Vložit inzerát

odborný referent/vrchní referent oddělení kontroly zvláštních činností iv, finan pro Liberecký kraj volná místa

Volná místa profese odborný referent/vrchní referent oddělení kontroly zvláštních činností iv, finan pro Liberecký kraj vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek.

zobrazujeme 1 - 6 nabídek práce 
celkem nalezeno 6 volných míst
Nebyl nalezen žádný výsledek pro odborný referent/vrchní referent oddělení kontroly zvláštních činností iv, finan Liberecký kraj, proto Vám zobrazujeme další volná místa, která by Vás mohla zajímat.

Referent servisu

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Dobré komunikační schopnosti, příjemné vystupování, 2 roky praxe v technické funkci - ideálně v provozu sklárny, dobrá znalost strojírenské dokumentace a ochota seznámit se s výrobou v praxi, výborná znalost AJ, velká výhoda i dalšího světového ...

Zaměstnavatel:
Sklostroj Turnov CZ, s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Referent servisu

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Dobré komunikační schopnosti, příjemné vystupování, 2 roky praxe v technické funkci - ideálně v provozu sklárny, dobrá znalost strojírenské dokumentace a ochota seznámit se s výrobou v praxi, výborná znalost AJ, velká výhoda i dalšího světového ...

Zaměstnavatel:
Sklostroj Turnov CZ, s.r.o.
Přidat k oblíbeným

ASISTENT OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Náplň práce: Vyřizování korespondence a dotazů, administrace objednávek, jednání s klienty, obchodní korespondence v ČJ a AJ (B1, B2). Výhodou zkušenosti z obchodu a skladového hospodářství. Kontakt e-mailem

Zaměstnavatel:
TOREX BOHEMIA, s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Obchodní manažer

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Lákají vás obchodní výzvy a máte zkušenost s prodejem v oblasti strojírenství či automotive? Rádi cestujete a hledáte nové příležitosti v ČR i v zahraničí? Máte výborné analytické a komunikační schopnosti? Mluvíte plynule anglicky? Ano? Pak jste to ...

Zaměstnavatel:
TEDOM a.s.
Přidat k oblíbeným

Fakturant / ka

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Náplň práce: - vystavování faktur a jejich kompletace s přílohami (CMR, DL,…) - příprava a kontrola podkladů pro účtárnu - komunikace se všemi účastníky fakturačního procesu Co od Vás požadujeme: - minimálně středoškolské vzdělání zakončené ...

Zaměstnavatel:
NADOKO s.r.o.
Přidat k oblíbeným

ASISTENT/ASISTENTKA

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Pracovní náplň: -administrativní podpora (filtrování a vyřizování části e-mailové korespondence, pořizování zápisů, rozdělování dohodnutých úkolů, kontrola jejich plnění, tvorba statistik aj.) - vyhledávání informací v interní databázi, webech ...

Zaměstnavatel:
Petr Friedrich
Přidat k oblíbeným