Volná místa profese odborný referent-složité případy vymáhání pohledávek vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek. - strana 9
Jste obchodník tělem i duší? Jste zaměřen na výsledky své práce a dokážete vést tým a být lídrem? Máte seniorní zkušenosti v obchodě, ve vedení týmu a k tomu skvělé organizační a komunikační dovednosti? Pak hledáme právě vás! Co bude vaší náplní ...
Kontakt: Oertl David, tel.: 778 735 478, e-mail: oertl@ccinternet.cz Prac,doba: 8:00 - 15:00 h. Náplň práce: - Komunikace se zákazníky na pobočce. - Přijímání plateb. - Vyřizování telefonátů a e-mailů. - Zakládání nových zákazníků do databáze. - ...
První kontakt e-mailem, telefonicky (všední dny od 10:00 hod - 18:00 hod) nebo osobně (TAMDA BRNO, Olomoucká 1193/61a, 627 00 Brno, 10:00 hod. - 18.00 hod.) Místo výkonu práce: K Letišti 1792/1, okr. Brno - Venkov Provozní doba: 7h00-17h00 včetně ...
Náplň práce: zapisování faktur, účtování, všeobecné účetní doklady, kontrola účetních dokladů, zpracování podkladů pro ekonoma. Požadavky: dobrá znalost účetnisctví, nutná pokročilá znalost práce na PC a s MS Office, ochota vzdělávat se v oboru ...
První kontakt e-mailem, telefonicky (všední dny od 10:00 hod - 17:00 hod) nebo osobně (K LETIŠTI 1792/1, OKR. BRNO-VENKOV 10:00 hod. - 17.00 hod.) Místo výkonu práce: K Letišti 1792/1, okr. Brno - Venkov Provozní doba: 7h00-17h00 včetně víkendů a ...
CZ-ISCO: 41100 Všeobecní administrativní pracovníci ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK / PRACOVNICE - Místo výkonu práce: Šimkova č.p. 1224/2b, 500 03 Hradec Králové 3 - PP na dobu neurčitou, nástup 1.9.2021 - Náplň práce: podpora zahraničních studentů, ...
Kdo jsi Ty? - Jsi zvídavý/á, zajímá tě svět HR a máš chuť být u toho, co hýbe světem IT. - Jsi akční, dovedeš dobře pracovat s informacemi a chceš se dále rozvíjet. - Ideální by bylo, kdybys měl/a dodělanou VŠ nebo ji dokončoval/a. Věříme totiž, že ...
Uchazeč o pozici Chief Financial Officer musí splňovat následující požadavky: 1) mít příslušné vysokoškolské vzdělání v oblasti financí nebo účetnictví; 2) mít alespoň 15 let zkušeností ve finančním sektoru; 3) mít dlouholeté zkušenosti s rolí ...
z:22/1/2023 (vyhrazeno pro OZP) Náplň práce: - zejména vkládání dat do počítače, získávání potřebných informací, tvorba textu. Požadujeme: - aktivní znalost práce na PC a pravidel pravopisu - příjemné vystupování, kolegialitu, komunikativnost, ...
VŠEOBECNÝ ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK / PRACOVNICE - Místo výkonu: Bieblova č.p. 1110/1b, 500 03 Hradec Králové 3 - Pracovní poměr na dobu neurčitou, nástup dle domluvy, pružná pracovní doba - Náplň práce: zajištěni chodu kanceláře, běžná ...