Pro zaměstnavatele Vložit inzerát

odborný referent oddělení účtárny pojistného volná místa - strana 8

Volná místa profese odborný referent oddělení účtárny pojistného vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek. - strana 8

zobrazujeme 71 - 80 nabídek práce 
celkem nalezeno 166 volných míst
Nebyl nalezen žádný výsledek pro odborný referent oddělení účtárny pojistného, proto Vám zobrazujeme další volná místa, která by Vás mohla zajímat.

Analyst (Data) I

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Analyst (Data): - vyvíjí obchodní řešení prostřednictvím neustálé modifikace stávajících řešení business intelligence - dohlíží a provádí konverzi dat na poznatky, které povedou k informovaným obchodním rozhodnutím - v rámci přidělených ...

Zaměstnavatel:
KBC Global Services Czech Branch
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník/ice

Plný úvazek | Inzerováno déle jak týden

NÁPLŇ PRÁCE: Všeobecné administrativní práce (vykonávání opakovaných administrativních prací podle určených postupů anebo instrukcí), spolupráce s účetním oddělením, příprava podkladů a zpracování dotačních projektů a další činnosti plynoucí z ...

Zaměstnavatel:
Poličská nemocnice, s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Všeobecní administrativní pracovníci

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

PRVOTNÍ KONTAKT TELEFONICKY : Oleksii Furman, tel.: +420 774 362 398, e-mail: bezproblempraha@gmail.com Vyřizeni firemni korespondenci, elektronickou poštu a telefoni hovory. Evidence a archivace dokumentu. Připrava podkladev pro nadřizené a ...

Zaměstnavatel:
Bez Problem RAVAPI s.r.o.
Přidat k oblíbeným

všeobecní administrativní pracovníci

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

kontaktní osoba:Klára Čiperová, e-mail: rferl.jobs@teamio.eu způsob 1. kontaktu: e-amilem upřesňující informace: RFE/RL hledá nového kolegu/kolegyni na pozici Administrative Assistant and Service Desk Coordinator do oddělení Networks a Information ...

Zaměstnavatel:
RFE/RL, Inc., odštěpný závod
Přidat k oblíbeným

Řídící pracovníci v oblasti účetnictví a kontrolingu

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

-první kontakt se zaměstnavatelem: Mgr.Marek Rojka,marek.rojka@ibs-sro.com -jedná se o pozici District Finance and Accounting Supervisor řídí každodenní činnosti finančního a účetního oddělení v souladu s obecně uznávanými účetními principy (GAAP) a ...

Zaměstnavatel:
UNITED PARCEL SERVICE CZECH REPUBLIC, s.r.o.
Přidat k oblíbeným

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍCI (M+Ž)

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍCI (M+Ž) - práce na PC (MS Office) - zajišťování chodu kanceláře - evidence pošty, příprava podkladů pro fakturaci, příprava podkladů pro mzdové oddělení - řidičský průkaz B výhodou - cizí jazyk výhodou - AJ, NJ, RJ - možnost ...

Zaměstnavatel:
YAWEDA s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Translator/Tlumočník - tlumočnice

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Náplň práce: Překlad z českého jazyka do přiděleného cizího jazyka /srbský/ výrobní dokumentace a další dokumenty dle pokynu vedoucího oddělení. Pomáhá při tlumočení stávajícím zaměstnancům. Účastní se požadovaných tréninkových programů a školení. ...

Zaměstnavatel:
Manuvia Job s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Všeobecní administrativní pracovníci

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Bečková Katarína, tel.: 773 782 010, e-mail: hr@edm-sro.cz Administrativní podpora vedení společnosti a personálnímu oddělení,zpracování příchozí a odchozí pošty, fakturace, plnění požadavcků dle zadání nadřízeného. Sick Day, Stravenkový paušál ...

Zaměstnavatel:
EDM (Entre Direct Marketing) s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Generální ředitel

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Společnost se zabývá velkoobchodem a maloobchodem s produkty a dále výzkumem a vývojem produktů v oblasti intelligent-devices, robotiky, smart-výrobků, ad. V budoucnosti je plánována též vlastní výroba těchto produktů. Pro společnost hledáme ...

Zaměstnavatel:
Czech Twin-horse Hobby s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Všeobecní administrativní pracovníci

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Hledáme pracovnici na pozici: -administrativní pracovník v ekonomickém oddělení. Požadované zkušenosti: praktické zkušenosti s fakturací, zadáváním faktur do evidence (výhoda SW Pohoda), agenda evidence faktur a úhrad, cestovní příkazy a likvidace, ...

Zaměstnavatel:
EKVATOR - RN s.r.o.
Přidat k oblíbeným